تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مدیرعامل تراکتور: خصوصی بودن باشگاه باعث شد ماموران امنیتی به داخل باشگاه نیایند

جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور درباره حواشی ورود تماشاگرنما به داخل ورزشگاه نیز گفت وقتی شیشه و پنجره‌ها شکسته شد، نیروهای امنیتی به این دلیل که این باشگاه خصوصی است وارد باشگاه نشدند.

کد خبر: ۱۰۷۶۴۴
۰۸:۴۳ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

مدیرعامل تراکتور

دیدارنیوز - جمشید نظمی شامگاه روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار کرد: در طول هفته گذشته مشکلات از بیرون به باشگاه تحمیل شد و برخی اختلاف سلیقه هایی که با بازیکنان داشتیم، به بیرون منتقل شد تا باشگاه تحت فشار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور باشگاه بزرگی است که هیچگاه بازیکن سالاری در این تیم جایی نخواهد داشت، ادامه داد: بازیکنان بزرگی به این تیم آمده اند و با افتخار بازی کرده و بعد از چند فصل رفته اند.

وی با انتقاد از پیشنهادهای نجومی سایر تیم ها به بازیکنانی که با تراکتور قرارداد دارند، افزود: متاسفانه زمینه برای فعالیت تیم‌های بخش خصوصی در فصل نقل و انتقالات فراهم نیست و شاهد هستیم که تیم‌های دولتی و یا وابسته به دولت ارقامی را پیشنهاد می‌دهند که بازیکنان ما را وسوسه می‌کند لذا یک باشگاه خصوصی مانند تراکتور چگونه می‌تواند با این تیم‌ها رقابت کند؟!

نظمی در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح حواشی مربوط به اکبر ایمانی خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل دوم فصل گذشته قرارداد ایمانی را از ۹۵۰ میلیون تومان به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دادیم و در این فصل نیز مبلغ را به ۴ میلیارد تومان رساندیم اما با وجود این همه افزایش مبلغ قرارداد، ایمانی به ما گفت که خواهان افزایش مبلغ قرارداد به ۷ میلیارد تومان است و حتی تاکید کرد که سایر باشگاه ها دو برابر این مبلغ را می‌دهند.

وی ادامه داد: ما اگر قرارداد ایمانی را چند برابر می‌کردیم، سایر بازیکنان نیز خواهان افزایش مبلغ قرارداد خود می‌شدند و ما نمی‌توانستیم اوضاع را کنترل کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور  گفت: ما اصلا قصد انتشار فایل صوتی مربوط به جلسه باشگاه با اکبر ایمانی را نداشتیم اما متاسفانه  آقای ایمانی بعد از اتمام جلسه، مطالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد در حالیکه آقای کمالوند نیز بخاطر باشگاه ملتمسانه با ایمانی صحبت کرد و متاسفانه ما مجبور شدیم فایل صوتی را منتشر کنیم.

وی با انتقاد از گردانندگان صفحات در فضای مجازی، افزود: کسانی هستند که پولهای کلانی را به مدیران و گردانندگان صفحات مجازی می‌دهند تا فردی را تشویق کنند و فرد دیگری را مورد اهانت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه عده ای از هوادار نماها وارد ساختمان باشگاه شده و درب و پنجره را شکستند، نیروهای امنیتی با این بهانه که تراکتور یک تیم خصوصی است، از ورود به باشگاه خودداری کردند.

نظمی در تشریح جزئیات بدهی تراکتور به آنتونی استوکس که موجب بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی این تیم شده است، گفت: استوکس بازیکن بد سابقه و بدقولی است به طوریکه بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس بدهی این بازیکن را پرداخت کرد، استوکس انکار کرد که پول به حسابش واریز نشده و به همین دلیل با وجود اینکه ۴۵۰ هزار دلار پول طلب استوکس در دفتر آقای زنوزی در ترکیه موجودت بود، ما به استوکس و وکلیش گفتیم که باید به صورت حضوری پول را تحویل گرفته و رسید بدهند اما چون استوکس معطل کرد و ما نتوانستیم تا آغاز بازی مقابل النصر پنجره تیم را باز کنیم.

وی در خصوص آمادگی تیم تراکتور برای بازی مقابل النصر عربستان گفت: تعداد بازیکنان اصلی ما برای این بازی کم است و ما برروی بازیکنان امید و جوان حساب ویژه ای باز کرده ایم اما متاسفانه به دلیل تجمع تعدادی هوادار نما در مقابل باشگاه موجب تعطیلی تمرینات تیم شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان سخنان خود اظهار کرد: هدف اصلی ما کسب آمادگی برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران است حتی با چند بازیکن سطح بالا نیز مذاکراتی داشتیم ولی متاسفانه با دیدن حواشی های اخیر از فرودگاه بازگشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی