تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار سازمان جهانی بهداشت؛ پیدا شدن واکسن تقلبی کویشیلد

براساس اعلام سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران در خصوص واکسن تقلبی «کویشیلد» هشدار داد.

کد خبر: ۱۰۷۵۷۹
۱۳:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

هشدار واکسن تقلبی کویشیلد

دیدارنیوز ـ سازمان جهانی بهداشت نسبت به ورود واکسن تقلبی کویشیلد در منطقه آفریقا و جنوب شرق آسیا هشدار بین المللی صادر کرد.

بر این اساس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: براساس این گزارش به مردم توصیه می‌شود، برای تهیه واکسن کرونا اکیدا از مراجعه به بازار آزاد خودداری کرده و به تبلیغات اغواکننده برخی افراد سودجو در این زمینه توجه نکنند.

این سازمان اعلام کرد: لازم به ذکر است تامین واکسن کرونا با جدیت در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد و اولویت‌های تزریق از سوی وزارت بهداشت اعلام و با ثبت مشخصات واکسن و افراد دریافت کننده واکسن باید در سامانه‌های وزارت بهداشت (تی‌تک، سیب و ...) انجام می‌شود؛ لذا تهیه واکسن در خارج از زنجیره وزارت بهداشت علیرغم کلاهبرداری، تهدیدی برای سلامت مردم است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی