تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

مصر آماده تبادل اسرا اسرائیل با حماس می‌شود

منابع اعلام کردند که مصر برای ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس بعد از تعطیلی اعیاد یهودی آماده می‌شود.

کد خبر: ۱۰۷۵۴۳
۱۱:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

مصر آماده تبادل اسرا اسرائیل با حماس می‌شود

دیدارنیوز - شبکه عبری کان اعلام کرد، مصر برای ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا میان اسرائیل و حماس بعد از پایان تعطیلات اعیاد یهودی آماده می‌شود.

طبق اعلام این شبکه مذاکرات شامل نشست‌هایی در قاهره و غزه و اراضی اشغالی خواهد بود. مصر می‌خواهد دستاورد واقعی را در این پرونده با پایان سال جاری میلادی به دست آورد.

اعیاد یهودی از امروز(دوشنبه) آغاز می‌شود و تا ۲۸ سپتامبر ادامه دارد.
این شبکه اعلام کرد: اسرائیل بازسازی غزه را به پرونده تبادل اسرا ربط می‌دهد درحالی که حماس با این مسئله مخالف است.

قرار است این پرونده در نشست نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر مطرح شود. مذاکرات برای حل و فصل طولانی مدت میان اسرائیل و حماس همچنان ادامه دارد اما شکاف بزرگی میان دو طرف درباره تسهیلات اعطایی به غزه وجود دارد. حماس صبرش در قبال برخی تسهیلاتی که به این جنبش وعده داده شده بود تمام شده و خواهان اجرای فوری آن است.

این شبکه اعلام کرد: یحیی السنوار، رئیس حماس در غزه خواهان دستاوردی است که بتواند با آن در مقابل مردم غزه فخرفروشی کند و نگران این است که بار دیگر مثل فردی جلوه کند که آرامش را تقدیم کرده و نزاع مسلحانه را در ازای تسهیلات و اموال قطر خریده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی