تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

وام ودیعه فقط برای اجاره‌نامه‌های رسمی است

علی اصغر هدایتی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان شمالی گفت: اجاره نامه‌های رسمی که کد پیگیری دارند مشمول دریافت ودیعه مسکن می‌شوند.

کد خبر: ۱۰۷۵۱۲
۰۹:۳۴ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

وام ودیعه با اجاره‌نامه‌ی رسمی

دیدارنیوز ـ علی اصغر هدایتی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه وام ودیعه مسکن در نقاطودیعه مسکن برای اجاره نامه‌های رسمی است شهری از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: صاحبان اجاره نامه‌هایی که به صورت رسمی تنظیم شده و دارای کد رهگیری است، می‌توانند برای دریافت وام با مراجعه به سامانه اقدام ملی مسکن، ثبت نام کنند.

هدایتی افزود: سال گذشته ۹۲ میلیارد تومان برای این منظور به بانک‌های ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه اختصاص یافت که تاکنون ۸۵ درصد آن پرداخت شده است.

وی افزود: به غیر از بانک‌های ملی و سپه که اعتبار آنان به پایان رسیده، افراد می‌توانند برای دریافت وام دیگر بانک‌ها مراجعه کنند که درصورت داشتن اعتبار بانک از تسهیلات بهرمند شوند.

نیازی به حضور در ادارات راه و شهرسازی برای ثبت نام نیست و فقط باید در مرحله آخر که مراجعه به بانک است، در شعبه حاضر شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی