تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جرئیات الزامی شدن ثبت نام سهامداران در سامانه سجام

فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی می گوید: الزامی شدن ثبت نام سجام برای سهامداران حقیقی و حقوقی به صورت تدریجی، همراه با زمان بندی، در گروه‌های مختلف سنی و با هماهنگی شرکت‌های کارگزاری صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۷۴۸۲
۱۶:۲۹ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

ثبت نام سهامداران در سامانه سجام

دیدارنیوز ـ مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: الزامی شدن ثبت نام سجام برای سهامداران حقیقی و حقوقی به صورت تدریجی، همراه با زمان بندی، در گروه‌های مختلف سنی و با هماهنگی شرکت‌های کارگزاری صورت خواهد گرفت. حسین فهیمی افزود: در پی راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، بیش از ۳۹ میلیون نفر از فعالان بازار سرمایه در این سامانه ثبت نام کرده اند. این سامانه با هدف ایجاد زیر ساختی برای ارائه خدمات نوین به سهامداران به ویژه مشاهده دارایی‌ها به صورت متمرکز، توزیع سود و برگزاری مجامع الکترونیکی راه اندازی شده است و افراد را از شناسایی‌های مشتری به صورت مکرر در کارگزاری‌ها و دیگر نهاد‌های مالی بی نیاز می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین درخواست ما از فعالان حقیقی بازار سرمایه این است که به صورت داوطلبانه و در کوتاهترین زمان ممکن در سامانه سجام ثبت نام کنند تا بتوانیم خدمات کارآمدی را به آن‌ها ارائه دهیم.

فهیمی درخصوص اجباری شدن ثبت نام و احراز هویت سهامداران حقیقی در سامانه سجام تاکید کرد: با توجه به درخواست تعداد زیادی از شرکت‌های کارگزاری و تماس‌های مکرر سهامداران با مرکز تخصصی ارتباط با بازار سرمایه مجدداً تاکید می‌کنم که فرایند الزامی شدن ثبت نام در این سامانه به صورت تدریجی و با تعیین مهلت کافی برای ثبت نام و احراز هویت خواهد بود تا نگرانی معامله کنندگان حقیقی در این زمینه برطرف شود.

مدیر عامل سمات درباره وضعیت هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور که در بازار سرمایه کشورمان سرمایه گذاری کردند، گفت: تا زمانی که مکانیزم قابل اتکایی برای احراز هویت الکترونیکی آن‌ها مهیا نشده باشد، ثبت نام در سامانه سجام برای آن‌ها الزامی نخواهد بود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سهام عدالت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی