تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

الهلال مقابل استقلال یک غایب جنجالی دارد

الهلال که در فصل نقل و انتقالات خریدهای بسیار زیادی انجام داد، گومیس مهاجم جنجالی خود را به دل

کد خبر: ۱۰۷۴۴۵
۱۴:۵۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

الهلال مقابل استقلال یک غایب جنجالی دارد

دیدارنیوز - استقلال ایران ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ باید مقابل حریفی سرسخت به نام الهلال عربستان قرار گیرد. تیمی که با خرج‌های زیاد آماده این دیدار شده و چندین لژیونر موثر در ترکیب خود دارد.

چند وقتی است گمانه زنی درخصوص بازیکنان خارجی الهلال در لیست آسیایی آن‌ها مطرح شده است. با توجه به حضور آندره کاریلو در تیم ملی پرو و همچنین گوستاوو کوئلار در تیم ملی کلمبیا، غیبت این دو مهره کلیدی برابر استقلال، قطعی شده بود.

سرمربی الهلال در نهایت از میان ۵ بازیکن خارجی باقیمانده، نام ۴ نفر را در لیست آسیایی خود قرار داد.  روزنامه الریاض عربستان خبر داده است که لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال تصمیم گرفته نام مهاجم باتجربه و گلزن خود یعنی بافتیمبی گومیس را از این لیست خارج کند. گومیس در ۳ فصل گذشته بهترین گلزن الهلال بوده، اما پس از حضور موسی مارگا در این تیم و تغییر سیستم الهلال توسط سرمربی جدید، او نتوانسته در این مدت درخشش سابق خود را نشان دهد.

بدین ترتیب بازیکنان خارجی الهلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار برابر استقلال به این شکل خواهند بود: لوسیانو ویتو، موسی مارگا و متئوس پریرا.  جانگ هیون سو به عنوان سهمیه آسیایی این تیم را در لیگ قهرمانان همراهی خواهد کرد.

منبع: میزان
برچسب ها: الهلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی