تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

محصص: آزمون و طارمی از مربی کارنامه می‌خواهند

مرتضی محصص کارشناس فوتبال می‌گوید متقاعد کردن جهانبخش، طارمی و آزمون سخت است به دلیل اینکه می‌خواهند بدانند یک مربی از کجا آمده و منظورش چیست؟

کد خبر: ۱۰۷۴۲۲
۱۳:۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

محصص: آزمون و طارمی

دیدارنیوز - مرتضی محصص درباره دیدار ایران و سوریه که با برتری یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ تمام شد ولی رضایت هواداران تیم ملی را از حیث ارائه بازی باکیفیت به دنبال نداشت توضیحات زیر را ارائه داد:

روبرتو مانچینی بعد از مساوی ایتالیا مقابل بلغارستان گفت "فوتبال همین است." یک روز به فینال می‌روید و انگلیس را شکست می‌دهید و یک روزی هم تیمی مانند بلغارستان شما را زمین‌گیر می‌کند. این طبیعت بازی است اما خوشبختانه ما مقابل سوریه نتیجه لازم را کسب کردیم.

عملکرد تیم ملی در نیمه اول را نپسندیدم. با یک تعداد بازیکن جوان مانند سلمانی بازی کردیم. همیشه سیستم همه چیز نیست. وقتی حریف با دو مهاجم بازی می‌کند و خطوط میانی و دفاع‌اش به هم نزدیک است، باید براساس این روش، عمل کنیم. مسلم می‌دانم کادرفنی برای این بازی برنامه داشته است اما ما باید بدانیم حریف چطور بازی می‌کند.

با اینکه نیمه اول خوب نبود، در نیمه نیمه دوم بهتر شدیم. به اعتقاد من، تنها بازیکن تیم ملی که صرف نظر از پست خود بدون استرس بازی کرد، عزت اللهی بود.

ما نتیجه لازم را گرفتیم. این بازی ما را برای بازی با عراق آماده می‌کرد. اگر مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم اوضاع سخت می‌شد اما الان بازی قبلی را بردیم و تا بازی با عراق بیشتر تمرین می‌کنیم، تعداد ساعت‌هایی که با هم بودیم و وحدت تیمی شکل گرفته است، افزایش خواهد یافت.

من جزو گروهی هستم که می‌گویم جلوی عراق فوتبال بهتری را بازی می‌کنیم. به خاطر زمان و درس گرفتن از اشتباهات بازی قبل بهتر می‌شویم. ما درس تلخی را گرفتیم. ما دو موقعیت خوب به سوریه دادیم که خراب کردند. نباید این موقعیت‌ها را به تیم‌های قدرتمند بدهیم.

ان‌شاء‌الله که هیچ وقت نبازیم ولی باید یاد بگیریم بازنده‌های خوبی باشیم. از باخت درس برای بازی بعد درس بگیریم. کارلوس کی‌روش هم با تیم ملی به لبنان باخت. این طبیعت بازی است. نمی‌توانیم به یک مربی بگوییم تو نابغه ای و روز بعد بگوییم اعتباری نداری. باخت همیشه تلخ است و مساوی خوشایند نیست. قرار هم نیست که همه بازی‌ها را ببریم. باید منطق داشته باشیم. امیدوارم نتایج خوب بگیریم ولی اگر بدون غرض و احساس فکر کنیم، بازی‌ها سخت است.

متقاعد کردن آزمون، طارمی و جهانبخش سخت است. این بازیکنان از مربی کارنامه می‌خواهند. می‌خواهند بدانند یک مربی از کجا آمده و منظورش چیست. مربیان ما خوب هستند ولی قبل از اینکه سازگاری به وجود بیاید، باید بازیکنان را متقاعد کنید. امیدوارم اسکوچیچ هر چه زودتر به تیم ملی اضافه شود و در جلسات تئوری کنار تیم ملی باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی