تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

زنگنه: آن‌ها که ادعای فروش ۲.۵ میلیون بشکه نفت می‌کنند بسم الله شروع کنند

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت یازدهم و دوازدهم در واکنش به فروش نفت در دولت رئیسی می‌گوید بسم الله شروع کنند، ولی بدون آنکه از امثال بابک زنجانی استفاده کنند وعده ۲.۵ میلیون بشکه را عملی کنند.

کد خبر: ۱۰۷۴۰۲
۱۱:۳۹ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

زنگنه فروش نفت

دیدارنیوز - يك منبع نزدیک به وزیر سابق نفت از قول او اظهار کرد: بیژن زنگنه این اظهارات را از اساس تکذیب کرده و گفته است هرگز نگفته ما نمی توانیم نفت بفروشیم ضمن آنکه عملکرد واقعی و به دور از شعار وزارت نفت در سه سال گذشته و در اوج تحریم ها دلیل محکمی بر رد ادعای بی پایه و اساس این نماینده است .

در مورد ادعاهایی که برای صادرات بدون محدودیت نفت هم در این دوران مطرح شده باید گفت اکنون فرصت مناسبی برای محک زدن این ادعاهاست. بسم الله ، این گوی و این میدان.آنان که ادعای صادرات روزانه ۲.۵میلیون بشکه نفت در شرایط تحریم می کردند و مسئولان وقت وزارت نفت را به زشت ترین شکل متهم می کردند اکنون بیایند صادر کنند البته نه این که نفت را به دست امثال بابک زنجانی بدهند که سرنوشت اصل و فرع پول ملت معلوم نشود. آن وقت اگر نتوانستند به رکوردهای دولت گذشته در صادرات نفت و میعانات در شرایط تحریم برسند، شهامت و انصاف اعلام آن را داشته باشند.زنگنه همچنین گفته است گرگ ها آماده اند که اموال مردم را به اسم افزایش صادرات به یغما ببرند و قطعاً مسئولان کنونی هوشیارند و توجه دارند که فریب ادعاهای واهی این سارقان بیت المال را نخورند. ادعاهای اکبری درباره صادرات به عمان هم بیشتر به یک خالی بندی شبیه است که دلیلی برای توضیح دادن درباره آن وجود ندارد.

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی