تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

مددی در بیمارستان بستری است؛ بی‌خبری فرهاد مجیدی از حال مدیرعامل

فرهاد مجیدی جمعه شب مصاحبه تندی علیه مدیرعامل استقلال انجام داد. اما حالا خبرها حکایت از بستری شدن مددی در بیمارستان به دلیل کرونا دارد و به نظر مجیدی کاملا از حال او بی‌خبر بوده است.

کد خبر: ۱۰۷۳۶۵
۰۰:۳۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

بستری شدن مددی در بیمارستان کرونا

دیدارنیوز: احمد مددی از مدتی پیش در بیمارستان بقیه الله بستری شده است.

فرهاد مجیدی شب گذشته در یک مصاحبه طولانی از شرایط باشگاه در فصل نقل و انتقالات گلایه کرد و در بخشی از آن مدعی شد احمد مددی جواب تلفن‌های او را نمی‌دهد. همچنین در فضای مجازی این جو به راه افتاد که مددی برای پنجمین روز متوالی در باشگاه حاضر نمی‌شود و به نظر امور باشگاه را رها کرده است.

حالا، اما پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می‌دهد که مددی از چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونای پیشرفته در بیمارستان بقیه الله بستری است و وضعیت او به گونه‌ای است که حتی شرایط صحبت کردن با تلفن همراه را ندارد.

با این شرایط به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی اصلا از بیماری مددی خبر نداشته و به همین دلیل مدعی است مدیرعامل باشگاه جواب او را نمی‌دهد.

هرچه که هست هنوز فعالیت استقلال در نقل و انتقالات تمام نشده است و مشخص نیست روند جذب بازیکن در غیاب مددی چگونه انجام می‌شود.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی