تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

القاعده پس از حملات ۱۱ سپتامبر قرار بود به اسرائیل حمله کند

یک روزنامه عبری زبان اعلام کرد گروه تروریستی القاعده در سال ۲۰۰۲ پس از حمله ۱۱ سپتامبر به آمریکا قرار بود به تل آویو هم حمله کند که آمریکا مانع این کار شد.

کد خبر: ۱۰۷۳۱۷
۱۴:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

القاعده پس از حملات ۱۱ سپتامبر

دیدارنیوز - روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی به مناسبت نزدیک شدن به بیستمین سالروز حملات ۱۱ سپتامبر فاش کرد: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا با هماهنگی سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و اروپا اواسط سال ۲۰۰۲ نقشه انجام حملات القاعده را در داخل اسرائیل خنثی کردند که برآورد می‌شود درصورت انجام این حملات دست‌کم ۲۰۰ تن کشته می‌شدند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه اعلام کرد که طرح القاعده در مراحل پایانی خود بود و به مرحله اجرا نزدیک شد و قرار بود پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در نیویورک و واشنگتن به مناطقی در تل‌آویو حمله کند.

این روزنامه به نقل از علی صوفان، مامور ارشد سابق تحقیقات"اف‌بی‌آی" درباره القاعده نوشت: مارس ۲۰۰۲، اطلاعات آمریکا یک زندانی فلسطینی آزاد شده از کرانه باختری معروف به زین العابدین محمد حسین، ملقب به "ابوزبیده" را که به عوامل القاعده در افغانستان پیوسته بود، دستگیر کرد.

وی گفت که "ابوزبیده" یکی از رهبران عملیات در القاعده بود و او سعی کرد که تحقیقات خصوصی خود را با ابوزبیده در یک کتاب زندگینامه منتشر کند، اما اطلاعات آمریکا مانع از انتشار این کتاب شد تا اینکه یدیعوت آحارونوت جمعه اجازه چاپ آن را داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
1
اقای یون القاعده ، وقتی ، حمله ی یازده سپتامبر یک دروغ بزرگ بود ، چرا دروغگویی می کنید شماها زبونتر از ان بودید اون برنامه امریکایی ، صهیونیستی را در نیویورک چیده واجرا باشید.
شما زمینه را برای این دروغ اماده کرده بودید تا مناطقی اشغال بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
اصلا هم اینطور نیست اینو یه روزنامه صهیونیستی گفته که ارزش متحدش آمریکا رو بالا ببره و انطور نشون بده که اسرائیل حامی القاعده نیست .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی