تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ام‌باپه راهی رئال مادرید می‌شود؟

بعد از آنکه انتقال ام‌باپه در این فصل از نقل و انتقالات ممکن نشد، حالا او پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاریسی را رد کرده و به دنبال رفتن به تیم محبوبش است.

کد خبر: ۱۰۷۱۰۸
۱۳:۲۹ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

ام‌باپه راهی رئال مادرید

دیدارنیوز -  تلاش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای راضی کردن کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی‌اش جهت تمدید قرارداد با وجود ارائه پیشنهادی خارق‌العاده باز هم بی‌نتیجه ماند.

طبق گزارش نشریه پاریسن فرانسه؛ میلیونر‌های پاریس که تا کنون سه پیشنهاد از رئال مادرید برای فروش امباپه دریافت کرده و به آن‌ها هیچ پاسخی نداده‌اند؛ به بازیکن جوان خود قرارداد دو ساله‌ای جدید با حقوق خالص ۴۵ میلیون یورو در سال پیشنهاد کرده‌اند که امباپه آن را هم رد کرده است.

این رقم حتی بیشتر از حقوقی است که لیونل مسی و نیمار از پاریسی‌ها دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد که امباپه عزم خود را برای بازی در رئال مادرید جزم کرده، هر چند باشگاه فرانسوی حاضر نیست او را در آخرین فصل از قراردادش آزاد بگذارد.

امباپه در رئال مادرید؟

در ساعات اخیر دوباره نشریات اسپانیایی خبر از آغار مذاکررات بین دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه و حتی امکان پرداخت رقم هنگفت ۲۰۰ میلیون یورویی از سوی باشگاه اسپانیایی برای خرید این بازیکن داده بودند. اخباری در مورد احتمال حضور وینیسیوس جونیور در این معامله و نهایی شدن این انتقال مطرح شده بود، اما به نظر می‌رسد این انتقال در تابستان امسال نهایی نخواهد شد.

در حالی که چیزی حدود ۲۴ ساعت تا پایان بازار تابستانی باقی مانده، رادیو مونته کارلو مدعی شد رئال مادرید از جذب کیلیان امباپه منصرف شده و این موضوع را به سران باشگاه پاری سن ژرمن نیز اطلاع داده است. گرچه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی باقی مانده بود، اما رئال مادرید حتی حاضر به پرداخت ۱۸۰ میلیون یورو نیز شد که باز هم مورد قبول پاری سن ژرمن قرار نگرفت.

فقط یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاریس باقی مانده و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می‌کند و یا در تابستان سال بعد به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. به هر حال به نظر می‌رسد این انتقال حداقل در این تابستان منتفی شده باشد.

منبع: شهروند
برچسب ها: امباپه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
اه اه چقدر کار کثیف و زشتی است گ
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی