تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رسوایی جنسی دیگر در بازیکن مطرح لیگ برتر

پس از آنکه یک بازیکن مطرح لیگ برتری به یک فرد که در زیر سن قانونی قرار داشت، حالا یک فوتبالیست دیگر در معرض اتهام جنسی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۰۷۰۸۱
۱۱:۳۲ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

رسوایی جنسی بازیکن فوتبال

دیدارنیوز - یک شوک دیگر به فوتبال ایسلند وارد شد؛ حدود یک ماه پس از دستگیری گیلفی سیگوردسون به علت رابطه با فرد زیر سن قانونی، یک رسوایی جنسی دیگر در فوتبال این کشور اتفاق افتاده که منجر به استعفای رییس فدراسیون شده است.

 یک فوتبالیست تیم ملی ایسلند از سوی دو زن به تجاوز جنسی متهم شده که در پی این مسئله گونودی برگسون، رییس فدراسیون فوتبال ایسلند از سمت خود استعفا کرد. دو زن مدعی شده اند که فوتبالیست ایسلندی در سال 2017 آن ها را مورد تجاوز جنسی قرار داده که یکی از آن ها، فدراسیون فوتبال ایسلند را به تلاش برای پرداخت حق السکوت متهم کرده است. برگسون، رییس فدراسیون فوتبال ایسلند در پی عواقب این ماجرا تصمیم به استعفا گرفت. گفته می شود بازیکنی که به تجاوز متهم شده، کولبین سیگتورسون، مهاجم 31 ساله سابق آژاکس و کنونی گوتنبرگ سوئد است. فدراسیون فوتبال ایسلند هویت فرد متهم به تجاوز را فاش نکرده اما گفته می شود سیگتورسون که در کنار ایدور گودیانسن مشهور بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایسلند است، در پی این ماجرا برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل آلمان، مقدونیه شمالی و رومانی، مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. سیگتورسون که علاوه بر آژاکس، سابقه بازی در نانت و گالاتاسارای را هم دارد در 64 بازی برای تیم ملی ایسلند، 26 گل زده است.

برچسب ها: رسوای جنسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی