تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پرپسولیس از دو خرید خود در بازی استقلال رونمایی می‌کند

بعد از آنکه پرسپولیس موفق شد در نقل و انتقالات تابستانی، جایگزینی مناسب برای احمد نورالهی و کنعانی‌زادگان پیدا کند حالا قرار است این دو را در بازی آسیایی خود به میدان بفرستد.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۹
۱۱:۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

پرپسولیس

دیدارنیوز - احتمال فیکس بازی کردن نعمتی و اسدی در بازی با استقلال تاجیکستان زیاد است و یحیی احتمالا از اسدی کنار سرلک و از نعمتی کنار فرشاد فرجی بهره خواهد برد. البته مدافعان میانی پرسپولیس توانایی بازی در کناره ها را هم دارند که همین مساله دست یحیی را باز می گذارد.

با حضور اسدی و نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس باید گفت کمال و سید جلال در بازی با استقلال تاجیکستان نیمکت نشین می شوند و خیلی بعید است که تا آن زمان نظر گل محمدی تغییر کند.به طور کلی یحیی امسال قصد استفاده از لیرضا ابراهیمی،علی نعمتی،رضا اسدی،رضا دهقانی و حامد پاکدل پنج خرید جدید پرسپولیس هستند که یحیی گل محمدی با شناخت کامل آنها را جذب کرده اما شاید در بازی با استقلال تاجیکستان فقط دو نفر از این بازیکنان فیکس باشند. را ندارد و کمال هم کار سختی برای رقابت با سرلک ملی پوش و رضا اسدی خواهد داشت.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی