تیتر امروز

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه: بابک زنجانی، نام بزرگی است که بسیاری افراد پشت او پنهان شده‌اند/ آینده ثابت خواهد کرد روس‌ها در جنگ دوازده روزه به اسرائیل کمک کردند/ واژه دشمن را از تندروها بگیرید، دچار لکنت خواهند شد/ کسانی که مردم را مشغول ناکجاآباد کردند، خودشان در سعادت‌آباد خانه می‌ساختند!
بایسته‌های تهران در عرصه سیاست داخلی و خارجی در دوره پساجنگ با رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه: بابک زنجانی، نام بزرگی است که بسیاری افراد پشت او پنهان شده‌اند/ آینده ثابت خواهد کرد روس‌ها در جنگ دوازده روزه به اسرائیل کمک کردند/ واژه دشمن را از تندروها بگیرید، دچار لکنت خواهند شد/ کسانی که مردم را مشغول ناکجاآباد کردند، خودشان در سعادت‌آباد خانه می‌ساختند!

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل، استاد دانشگاه و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم، مهمان یکی دیگر از برنامه‌های «میدان پاستور» بود. دیدار در این برنامه با این استاد دانشگاه...
رای منفی ایران به قطعنامه تشکيل کشور فلسطین!/ پزشکیان و عراقچی در قطر/ توافق ایران و آژانس با تائید شورای عالی امنیت ملی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

رای منفی ایران به قطعنامه تشکيل کشور فلسطین!/ پزشکیان و عراقچی در قطر/ توافق ایران و آژانس با تائید شورای عالی امنیت ملی

این صد و شانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مهدی خورشیدی: ایران نیاز به یک دنگ شیائوپینگ دارد/ اقتصاد کشور با تغییر وزیر و رئیس جمهور درست نمی‌شود/ روحانی سایه جنگ را از سر مردم کم کرد
گفت‌وگوی دیدار در برنامه «تیتر» با یک جامعه شناس

مهدی خورشیدی: ایران نیاز به یک دنگ شیائوپینگ دارد/ اقتصاد کشور با تغییر وزیر و رئیس جمهور درست نمی‌شود/ روحانی سایه جنگ را از سر مردم کم کرد

«تیتر» در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان دکتر مهدی خورشیدی جامعه شناس و پژوهشگر حوزه توسعه بود؛ او در این گفت‌و‌گو تاکید کرد اگر همت مردم نبود امروز سعید جلیلی رئیس جمهور بود نه مسعود پزشکیان.

تیزر دیگری با حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

شرکت امرسان که تولید کننده وسایل لوازم خانگی است، در تبلیغات خود از لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده است که با حواشی زیادی همراه شد.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۲
۱۰:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

تیزر یخچال امرسان حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

دیدارنیوز - ایده تبلیغاتی یخچال امرسان با همکاری دوباره لیلا حاتمی با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

بلیغ یخچال برند ایرانی با عنوان "یار در خانه" که اوایل اردیبهشت ماه با حضور پر حاشیه لیلا حاتمی از بازیگران مطرح ایرانی، در اینستاگرام منتشر شد پربازدیدترین‌ تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی معرفی گردید، بار دیگر با ایده‌ای متفاوت تکرار شد که انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است.

از آنجا که ایده‌ی تیزر پیشین این کالای ایرانی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت، این بار تیزر جدید با نگاهی متفاوت از دیگر محتواها طراحی شد که طراح و کارگردان این ایده حمید نعمت‌الله می‌باشد.

در این ویدئوی تبلیغاتی لیلا حاتمی به همراه کودکی که در خودرویش قرار دارد و گویا فرزندش است در جاده‌ای خارج از شهر در حرکت است و در میان راه به یک خانه‌ی قدیمی می‌رسد توقف می‌کند و وارد آن می‌شود که با چرخیدن در خانه و رسیدن به یخچال، درب آن را باز می‌کند و دو خوشه انگور تازه و دو بطری آب آشامیدنی برمی‌دارد و پس از پاک کردن گرد روی یخچال و مشخص شدن برند امرسان با خوشحالی از خانه خارج می‌شود، یک خوشه انگور به کودک می‌دهد و هر سوار خودرو می‌شوند و به راه خود ادامه می‌دهند.

کاربران زیادی به تبلیغ جدید یخچال امرسان واکنش نشان می‌دهند. برخی عنوان می‌کنند این تیزر تبلیغاتی قابل تحمل‌تر از تیزر قبلی است اما معتقدند در مجموع به این خاطر که این تبلیغات بی‌ربط هستند و مورد توجه کاربران برای طنز قرار می‌گیرند سبب بیشتر دیده شده این تیزرها در فضای مجازی می‌شوند و این یک تبلیغ زیرکانه برای برند امرسان است.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش امرسان توضیح دهد که با چه دیدگاهی برای ساخت چنین تیزرهایی سرمایه‌گذاری می‌کند. آنها چه چیزی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم. آیا صرف هزینه‌های میلیاردی و تقلید از فضاسازی سریال «بلک میرور» روی افزایش فروش محصولات این کارخانه تاثیری داشته؟!

ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۲۷ شهريور
امروز پنجشنبه ۲۷ شهريور
امروز پنجشنبه ۲۷ شهريور
امروز پنجشنبه ۲۷ شهريور