تیتر امروز

فعال شدن مکانیسم ماشه؛ پایان تعامل با اروپا/ آمریکا: يا خلع سلاح حزب‌الله يا فروپاشی لبنان/ افزایش شاخص فقر و فلاکت در ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

فعال شدن مکانیسم ماشه؛ پایان تعامل با اروپا/ آمریکا: يا خلع سلاح حزب‌الله يا فروپاشی لبنان/ افزایش شاخص فقر و فلاکت در ایران

این صد و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
حسین کنعانی: برجام، دیکته آمریکا به ما بود/ به پزشکیان گفتم اگر حکمران خوبی نیستی برو/ حسین نقاشی: اصولگرایان احمدی‌نژاد را اصلاح‌طلب می‌دانند/ تندروها می‌گویند انقلاب، اسلام و دین همینی است که ما می‌گوییم
مناظره‌ای با موضوع آینده ایران، جنگ یا مذاکره

حسین کنعانی: برجام، دیکته آمریکا به ما بود/ به پزشکیان گفتم اگر حکمران خوبی نیستی برو/ حسین نقاشی: اصولگرایان احمدی‌نژاد را اصلاح‌طلب می‌دانند/ تندروها می‌گویند انقلاب، اسلام و دین همینی است که ما می‌گوییم

بیستم خردادماه، دیدارنیوز مناظره‌ای را با حضور حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا و حسین نقاشی، فعال سیاسی اصلاح طلب برگزار کرد که انتشار آن به دلیل تجاوز اسرائیل به ایران به تعویق افتاد. حالا...
شوک به بازارها؛ طلا و دلار سقوط کردند/ بازی تازه ایران در زمین بریکس/ دارایی‌های مردم فریز شد؟
مجله اقتصادی دیدارنیوز با اجرای لیلا قصاب‌زاده

شوک به بازارها؛ طلا و دلار سقوط کردند/ بازی تازه ایران در زمین بریکس/ دارایی‌های مردم فریز شد؟

این هجدهمین برنامه مجله اقتصادی دیدارنیوز است که با اجرای لیلا قصاب‌زاده به بررسی آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در هفته گذشته می‌پردازد و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم شما مخاطبان گرامی...

تیزر دیگری با حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

شرکت امرسان که تولید کننده وسایل لوازم خانگی است، در تبلیغات خود از لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده است که با حواشی زیادی همراه شد.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۲
۱۰:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

تیزر یخچال امرسان حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

دیدارنیوز - ایده تبلیغاتی یخچال امرسان با همکاری دوباره لیلا حاتمی با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

بلیغ یخچال برند ایرانی با عنوان "یار در خانه" که اوایل اردیبهشت ماه با حضور پر حاشیه لیلا حاتمی از بازیگران مطرح ایرانی، در اینستاگرام منتشر شد پربازدیدترین‌ تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی معرفی گردید، بار دیگر با ایده‌ای متفاوت تکرار شد که انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است.

از آنجا که ایده‌ی تیزر پیشین این کالای ایرانی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت، این بار تیزر جدید با نگاهی متفاوت از دیگر محتواها طراحی شد که طراح و کارگردان این ایده حمید نعمت‌الله می‌باشد.

در این ویدئوی تبلیغاتی لیلا حاتمی به همراه کودکی که در خودرویش قرار دارد و گویا فرزندش است در جاده‌ای خارج از شهر در حرکت است و در میان راه به یک خانه‌ی قدیمی می‌رسد توقف می‌کند و وارد آن می‌شود که با چرخیدن در خانه و رسیدن به یخچال، درب آن را باز می‌کند و دو خوشه انگور تازه و دو بطری آب آشامیدنی برمی‌دارد و پس از پاک کردن گرد روی یخچال و مشخص شدن برند امرسان با خوشحالی از خانه خارج می‌شود، یک خوشه انگور به کودک می‌دهد و هر سوار خودرو می‌شوند و به راه خود ادامه می‌دهند.

کاربران زیادی به تبلیغ جدید یخچال امرسان واکنش نشان می‌دهند. برخی عنوان می‌کنند این تیزر تبلیغاتی قابل تحمل‌تر از تیزر قبلی است اما معتقدند در مجموع به این خاطر که این تبلیغات بی‌ربط هستند و مورد توجه کاربران برای طنز قرار می‌گیرند سبب بیشتر دیده شده این تیزرها در فضای مجازی می‌شوند و این یک تبلیغ زیرکانه برای برند امرسان است.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش امرسان توضیح دهد که با چه دیدگاهی برای ساخت چنین تیزرهایی سرمایه‌گذاری می‌کند. آنها چه چیزی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم. آیا صرف هزینه‌های میلیاردی و تقلید از فضاسازی سریال «بلک میرور» روی افزایش فروش محصولات این کارخانه تاثیری داشته؟!

ارسال نظرات
امروز دوشنبه ۲۳ تير
امروز دوشنبه ۲۳ تير
امروز دوشنبه ۲۳ تير
امروز دوشنبه ۲۳ تير