تیتر امروز

شیرین هانتر: بزرگترین خطر این است که تهران فکر کند؛ مسئله نظامی آمریکا درباره ایران منتفی است/ تهران باید مستقیما و بدون واسطه با واشینگتن مذاکره کند/ نباید بگذاریم که نتانیاهو تنها کسی باشد که شرایط خاورمیانه را برای ترامپ تعریف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه «ایرانشهر» با استاد پیشین دانشگاه جرج تاون از واشینگتن

شیرین هانتر: بزرگترین خطر این است که تهران فکر کند؛ مسئله نظامی آمریکا درباره ایران منتفی است/ تهران باید مستقیما و بدون واسطه با واشینگتن مذاکره کند/ نباید بگذاریم که نتانیاهو تنها کسی باشد که شرایط خاورمیانه را برای ترامپ تعریف می‌کند

دیدارنیوز در برنامه «ایرانشهر» به سراغ شیرین هانتر، استاد برجسته و پیشین دانشگاه جرج تاون و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی رفته و موضوعات مختلف از تحولات ونزوئلا، سند ملی ایالات متحده، مذاکره ایران...
مهدی پازوکی: مذاکره یعنی تسلیم، تفکر اسراییلی‌هاست که تندرو‌ها آن را بیان می‌کنند/ حدادعادل با مصوبه تثبیت قیمت بنزین گفت به مردم عیدی دادم!/ طرفداران وفاق بانیان وضع موجود هستند
گفت و گوی دیدار در برنامه تیتر با یک اقتصاددان و استاد دانشگاه

مهدی پازوکی: مذاکره یعنی تسلیم، تفکر اسراییلی‌هاست که تندرو‌ها آن را بیان می‌کنند/ حدادعادل با مصوبه تثبیت قیمت بنزین گفت به مردم عیدی دادم!/ طرفداران وفاق بانیان وضع موجود هستند

«تیتر» در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان مهدی پازوکی استاد دانشگاه و اقتصاددان بود؛ در این برنامه تخصصی درباره دلایل افزایش قیمت ارز و بحران‌های اقتصادی صحبت شد، ببینید و بخوانید.
عراقچی: برای حمله دوباره اسرائیل آماده‌ایم/ هشدار جبهه اصلاحات به پزشکیان/ قالیباف: کابینه ترمیم نشود استیضاح می‌کنیم
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

عراقچی: برای حمله دوباره اسرائیل آماده‌ایم/ هشدار جبهه اصلاحات به پزشکیان/ قالیباف: کابینه ترمیم نشود استیضاح می‌کنیم

این صد و چهل و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز دوشنبه ۱ دی‌ماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تیزر دیگری با حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

شرکت امرسان که تولید کننده وسایل لوازم خانگی است، در تبلیغات خود از لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده است که با حواشی زیادی همراه شد.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۲
۱۰:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

تیزر یخچال امرسان حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

دیدارنیوز - ایده تبلیغاتی یخچال امرسان با همکاری دوباره لیلا حاتمی با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

بلیغ یخچال برند ایرانی با عنوان "یار در خانه" که اوایل اردیبهشت ماه با حضور پر حاشیه لیلا حاتمی از بازیگران مطرح ایرانی، در اینستاگرام منتشر شد پربازدیدترین‌ تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی معرفی گردید، بار دیگر با ایده‌ای متفاوت تکرار شد که انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است.

از آنجا که ایده‌ی تیزر پیشین این کالای ایرانی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت، این بار تیزر جدید با نگاهی متفاوت از دیگر محتواها طراحی شد که طراح و کارگردان این ایده حمید نعمت‌الله می‌باشد.

در این ویدئوی تبلیغاتی لیلا حاتمی به همراه کودکی که در خودرویش قرار دارد و گویا فرزندش است در جاده‌ای خارج از شهر در حرکت است و در میان راه به یک خانه‌ی قدیمی می‌رسد توقف می‌کند و وارد آن می‌شود که با چرخیدن در خانه و رسیدن به یخچال، درب آن را باز می‌کند و دو خوشه انگور تازه و دو بطری آب آشامیدنی برمی‌دارد و پس از پاک کردن گرد روی یخچال و مشخص شدن برند امرسان با خوشحالی از خانه خارج می‌شود، یک خوشه انگور به کودک می‌دهد و هر سوار خودرو می‌شوند و به راه خود ادامه می‌دهند.

کاربران زیادی به تبلیغ جدید یخچال امرسان واکنش نشان می‌دهند. برخی عنوان می‌کنند این تیزر تبلیغاتی قابل تحمل‌تر از تیزر قبلی است اما معتقدند در مجموع به این خاطر که این تبلیغات بی‌ربط هستند و مورد توجه کاربران برای طنز قرار می‌گیرند سبب بیشتر دیده شده این تیزرها در فضای مجازی می‌شوند و این یک تبلیغ زیرکانه برای برند امرسان است.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش امرسان توضیح دهد که با چه دیدگاهی برای ساخت چنین تیزرهایی سرمایه‌گذاری می‌کند. آنها چه چیزی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم. آیا صرف هزینه‌های میلیاردی و تقلید از فضاسازی سریال «بلک میرور» روی افزایش فروش محصولات این کارخانه تاثیری داشته؟!

ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۰۴ دی
امروز پنجشنبه ۰۴ دی
امروز پنجشنبه ۰۴ دی
امروز پنجشنبه ۰۴ دی