تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امیرعبداللهیان در دیدار با نخست وزیر امارات: کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است

وزیر امور خارجه که در حاشیه نشست بغداد با نخست وزیر امارات دیدار کرده بود اعلام کرد اولویت دولت سیزدهم کار با همسایگان است.

کد خبر: ۱۰۷۰۵۶
۰۹:۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

دیدار امیرعبداللهیان با امارات

دیدارنیوز - حسین امیر عبداللهیان در توییتی با اشاره به گفت‌وگوی اخیرش با شیخ محمد بن راشد حاکم دوبی در حاشیه نشست بغداد نوشت: «در حاشیه اجلاس همکاری و مشارکت در بغداد، گفت‌وگوی مثبت و صمیمانه‌ای با شیخ محمد بن راشد نخست‌وزیر امارات متحده عربی داشتم. ایران و امارات می‌توانند در مسیر همکاری و تحقق سیاست و دیپلماسی همسایگی گام‌های بلندی بردارند. در این گفت‌وگو از نیات مثبت و اراده رهبران دو کشور  برای تحکیم مناسبات سخن گفتیم و بر روابط برادرانه دو کشور تاکید کردیم. ما برای پیشبرد مناسبات فی‌مابین و تحقق همکاری‌های منطقه‌ای، با همسایگان مشورت، همدلی و همکاری می‌کنیم. کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی