تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افزایش وام مقاوم‌سازی مساکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال وام پرداختی به طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی تا دو برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۰۷۰۲۱
۱۶:۱۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

 وام مسکن روستایی

دیدارنیوز ـ فرهاد سبحانی نهم شهریورماه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه مقاوم‌سازی مساکن روستایی در اردبیل اظهار کرد: در سال ۹۹ بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکن از محل اعتبارات اختصاص یافته در روستا‌های استان مقاوم‌سازی شده و این روند امسال نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ واحد از این واحد‌های مسکونی مربوط به محرومان و اقشار بی‌بضاعت بوده که با تلاشی مضاعف سعی بر این است تا با پرداخت ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض این واحد‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: برای بهسازی و مقاوم‌سازی چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که قدردان همکاری خوب بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات هستیم.

سبحانی به پرداخت کمک‌های بلاعوض ۷۵ میلیارد تومانی برای ساخت این واحد‌های مسکونی اشاره کرد و افزود: امسال روند ساخت مساکن روستایی در قالب مقاوم‌سازی و بهسازی ادامه دارد که سهمیه پنج هزار واحدی برای استان ابلاغ شده است.

وی از افزایش دو برابری وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداختی در این بخش به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته که امسال قرار است از طریق بانک‌های عامل و با تضامین سفته زنجیره‌ای این پرداختی‌ها انجام شود تا روستاییان بیشترین مشارکت را در ساخت واحد‌های مسکونی داشته باشند.
[yektanet.com]سبحانی به عملیاتی شدن ۲۵ طرح هادی روستایی اشاره کرد و ادامه داد: با ۴۰ میلیارد تومان منابع تأمین شده، این طرح‌ها اجرایی و عملیاتی شده تا در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اجرای طرح هادی و بازنگری در آن‌ها در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته و تمام تلاشمان بر این است تا از اعتبارات ملی، استانی و مشارکت دهیاری‌ها و همچنین تأمین قیر رایگان این طرح‌ها به سرانجام برسد.

سبحانی از بازنگری طرح هادی در ۴۰ روستای استان خبر داد و اظهار کرد: چهار میلیارد تومان منابع در این زمینه در نظر گرفته شده تا در هفته دولت کار مطالعات و صدور دفترچه برای آن‌ها آغاز شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۴۷۰ روستا از طرح هادی و مزایای آن بهره‌مند شدند که امیدواریم با ادامه این فرآیند بخش عظیمی از روستا‌ها به عمران و آبادانی مطلوب دست پیدا کنند.

وی گفت: در نیمه دوم سال در بیش از ۳۵ روستا اجرای طرح هادی ادامه دارد که تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در جای جای استان اردبیل خواهیم بود.

برچسب ها: وام مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی