تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بازیکنان از شیوه جدید قراردادهای تیم استقلال راضی هستند

باشگاه استقلال در این فصل از یک شیوه جدید قرارداد استفاده کرده است که در آن علاوه بر مبلغ ثابت قرارداد به ازای هر بازی هم رقمی به بازیکنان پرداخت می‌شود. این شیوه با استقبال بازیکنان مواجه شده است.

کد خبر: ۱۰۷۰۱۳
۱۵:۳۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

نقل و انتقالات استقلال

دیدارنیوز - نقل و انتقالات این فصل استقلال یک نکته کلیدی داشت، استقلالی ها بنا بر صحبت های مجیدی به دلیل مواجهه با رقم های سنگین نقل و انتقالاتی در شروع کار دچار مشکل شده بودند اما حالا با اجرای شیوه جدید، آبی ها توانستند تا حدی به اهداف خود در نقل و انتقالات دست پیدا کنند، آن هم در شرایطی که اجرای این روش ابتدا با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی و حتی با واکنش برخی از بازیکنان رو به رو شد.

قرارداد پایه به اضافه متغیرات (براساس تعدادی بازی به رقم قرارداد بازیکنان مبلغی اضافه می شود) چیزی بود که ابتدا خیلی ها به آن انتقاد داشتند و بیشتر هواداران تصور می کردند کسی با این روش قراردادش را تمدید یا با این باشگاه قرارداد امضا نمی کند اما نتیجه آن تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل آرش رضاوند، سیاوش یزدانی و سیدحسین حسینی بود و البته تعدادی بازیکن که مورد نظر مجیدی بودند هم با این باشگاه قرارداد امضا کردند.

گفته می شود بازیکنان استقلال هم با این روش عقد قرارداد مشکلی ندارند و حالا بیشتر بازی کردن برای بازیکنان یک اتفاق ویژه است و آنها به خوبی می دانند محرومیت های انضباطی و یا مصدومیت های مختلف می تواند به روند آنها لطمه بزند و همچنین آماده و سرحال بودن آنها تاثیر مستقیمی روی درآمدشان خواهد داشت.

برخی از بازیکنان استقلال معتقدند این روش کمک می کند هر بازیکنی بیشتر و بهتر بازی کرد، دریافتی بیشتری داشته باشد و دیگر مثل سال های قبل رقم دستمزد برخی بازیکنان نیمکت نشین از بازیکنان ثابت بیشتر نمی شود.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی