تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

درخشان: باید بازی برابر سوریه ببریم

سرمربی پیشبن پرسپولیس و پیشکسوت تیم ملی درباره بازی ایران با سوریه در مقدماتی جام جهانی می‌گوید ما باید فقط به فکر پیروزی برابر سوریه باشیم.

کد خبر: ۱۰۷۰۱۲
۱۶:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

در خشان تیم ملی فوتبال ایران

دیدارنیوز - حمید درخشان درباره شرایط تیم ملی پیش از بازی روز پنجشنبه با سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: شنیدم که اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا مبتلا شدند که این اتفاق خوبی نیست، چون باعث می‌شود سرمربی و مربی تیم ملی از شرایط تمرین تیم دور باشند. البته ما تیمی داریم که بار‌ها کنار هم بازی کردند و اگر سرمربی هم نباشد می‌دانند باید در زمین چه کار بکنند.

وی ادامه داد: نتیجه اولین بازی در این مرحله بسیار مهم است به خاطر همین خیلی مهم است که ما بتوانیم ۳ امتیاز اول این بازی را بگیریم. این ۳ امتیاز می‌تواند در روند صعود نهایی ما تاثیر گذار باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: قطعا سوریه مقابل ما بسته بازی می‌کند تا بتواند حداقل یک امتیاز را بگیرد، به خاطر همین تیم ملی باید هوشیار باشد. ما نیاز نداریم که بخواهیم با اختلاف چند گل سوریه را ببریم و فقط گرفتن ۳ امتیاز اهمیت دارد به نظر من ما نباید دنبال زدن گل‌های زیاد باشیم فقط باید بازی را ببریم بالاخره آن‌ها هم از فوتبال ما و تیم ملی ما شناخت دارند و بدون شناخت به زمین نمی‌آیند.

درخشان درباره سطح فنی تیم ملی سوریه گفت: تیم سوریه همیشه ما را اذیت کرده و هیچ وقت نباید آنها را دست کم گرفت. بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق گوناگون. به خاطر همین می‌گویم بچه‌های تیم ملی باید در بازی پنجشنبه هوشیار باشند.

وی درباره حضور سه بازیکن پرسپولیس در لیست نهایی تیم ملی تاکید کرد: این نظر سرمربی بوده و باید به آن احترام گذاشت. دعوت از بازیکن کاملا سلیقه‌ای است، البته ممکن است بعضی از بازیکنان پرسپولیس شایسته حضور در لیست نهایی تیم ملی باشند، اما باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی