تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مطهری در آستانه بازگشت به استقلال با نظر مجیدی

پس از آنکه فرهاد مجیدی ارسلان مطهری در لیست مازاد خود قرار داده بود حالا با مساعدت فرهاد مجیدی امکان دارد مطهری قرارداد جدیدی امضا کند.

کد خبر: ۱۰۶۹۷۸
۱۳:۱۶ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

نقل و انتقالات استقلال

دیدارنیوز - با اینکه ارسلان مطهری هم از بازیکنانی است که گفته می‌شود نامش در لیست تمدیدی‌ها قرار ندارد، اما برای بازگشت او به این تیم هنوز دریچه‌های امیدی باز است.

ارسلان مطهری یک فصل و نیم با استقلال سپری کرد و در این مدت یکی از بهترین بازیکنان این تیم و یکی از برترین مهاجم لیگ برتر بود. مطهری چه قبل از پیوستن به استقلال و چه پس از حضور در این تیم بارها با رفتارهای خود علاقه و تعصبش به استقلال را نشان داده بود تا تبدیل به بازیکنی محبوب بین هواداران این تیم شود.در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد، مطهری که قراردادش در پایان این فصل با آبی پوشان به اتمام رسیده بود، در دو دور مذاکره برای تمدید به بن بست رسید و پس از آن گفته شد نام وی از لیست تمدیدی‌ها خارج شد. با این حال هنوز امیدهایی برای بازگشت او به این تیم باقی است.


بیشتر بخوانید:خبری عجیب برای استقلال: جیوونیکو در راه آبی‌های تهران


یکی از مواردی که نشان می‌دهد احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد این است که در تمرین آبی پوشان فرهاد مجیدی پیراهن مطهری را به هیچ بازیکنی نداده و هنوز هیچکس این پیراهن را بر تن نکرده است. همچنین چراغ سبزهایی نیز از سوی دو طرف داده شده که نشان می‌دهد هر دو طرف بی تمایل به تمدید این قرارداد نیستند

آبی پوشان در روز ۲۲ شهریور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دبی میزبان الهلال عربستان هستند و هنوز در اردوی این تیم بازیکن به قدر کافی برای این بازی بزرگ وجود ندارد.

منبع: افق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی