تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آمار کرونا در جهان؛ ایران نهمین کشور به لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کوویدـ۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

کد خبر: ۱۰۶۹۵۶
۱۲:۰۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

آمار کرونا در جهان

دیدارنیوز ـ ورلداُمتر نوشت: شمار مبتلایان به بیماری کوویدـ۱۹ ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۱۷ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده و مرگ ۴ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۳۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری نیز تأیید شده است. همچنین ۱۹۴ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۹۳۰ نفر از مبتلایان به کوویدـ ۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

بر اساس آمار‌های جهانی، آمریکا با بیش از ۳۹.۹ میلیون مبتلا و بیش از ۶۵۶ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

ردیف نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ ایالات متحده ۳۹,۹۴۶,۷۰۸ ۶۵۶,۳۹۳
۲ هند ۳۲,۷۶۸,۸۸۰ ۴۳۸,۵۹۲
۳ برزیل ۲۰,۷۵۲,۲۸۱ ۵۷۹,۶۴۳
۴ روسیه ۶,۹۰۱,۱۵۲ ۱۸۲,۴۲۹
۵ انگلیس ۶,۷۵۷,۶۵۰ ۱۳۲,۴۸۵
۶ فرانسه ۶,۷۴۶,۲۸۳ ۱۱۴,۳۰۸
۷ ترکیه ۶,۳۶۶,۴۳۸ ۵۶,۴۵۸
۸ آرژانتین ۵,۱۷۸,۸۸۹ ۱۱۱,۶۰۷
۹ ایران ۴,۹۶۰,۷۴۴ ۱۰۷,۱۵۱
۱۰ کلمبیا ۴,۹۰۷,۲۶۴ ۱۲۴,۸۸۳

هند نیز با آمار بیش از ۳۲.۷ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۰.۷ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است همچنین پس از ایالات متحده، کشور‌های برزیل با بیش از ۵۷۹ هزار و هند با بیش از ۴۳۸ هزار جان‌باخته، بالاترین آمار قربانیان کوویدـ۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

ایران تا پیش از این رتبه سیزدهم را در جدول جهانی داشت، اما اکنون به دلیل روند افزایشی آمار مبتلایان و قربانیان کرونا روی پله نهم ایستاده است.

بنا بر جدول به‌روزشده، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (سه‌شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۱۸۲ هزار جان‌باخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را بین کشور‌های اروپایی داشته است.

براساس آمار فوق در حال حاضر در ۱۵ کشور، شمار مبتلایان از رقم ۳ میلیون نفر عبور کرده است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل که همچنان سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند، کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه، آرژانتین، ایران، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، آلمان و مکزیک نیز بیش از ۳ میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی