تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تردد در محور‌های برون‌شهری با افزایش ۷ درصدی

مرکز مدیریت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، از افزایش هفت درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون‌شهری کشور، در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کد خبر: ۱۰۶۹۴۸
۱۱:۲۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

تردد در محور‌های برون‌شهری

دیدارنیوز ـ براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۳۴۴ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل، ۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۱ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ بامداد انجام شده است.

همچنین آزادراه‌های کرج – تهران، تهران – کرج، قزوین -کرج و کرج قزوین محور‌های دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت و اطلاعات راه‌ها، هم اکنون به‌استثنای محور‌های مسدود ذکر شده، سایر محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

آخرین وضعیت محور‌های شمالی

محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) به دلیل اجرای عملیات راهداری از ساعت ۸ تا ۱۷ مسدود است، اما محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن – تهران و بالعکس در محدوده پلیس راه جاجرود خبر داد و اعلام کرد: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها

این مرکز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین در محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و گلدشت و آزادراه قزوین- کرج- تهران و محدوده‌های پل فردیس و چیتگر خبر داد.

بر اساس این گزارش، محور چالوس، محدوده طویر (کیلومتر ۹ تا ۱۰) در استان مازندران، از ۲۴ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته، به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

همچنین محور‌های شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور مسدود شریانی و محور رباط پشت بادام – بیاضه محور مسدود غیرشریانی اعلام شد، محور‌های شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود و پونل – خلخال نیز محور‌های دارای انسداد فصلی گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی