تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ضرب شست گرشاسبی به فرهاد مجیدی

صالح حردانی گزینه مورد علاقه فرهاد مجیدی برای بازی در استقلال بود. با این حال او قراردادش با تیم فولاد را تمدید کرد و دلیل اصلی این امر را حضور گرشاسبی مدیر عامل سابق پرسپولیس در این تیم ‌می‌داند.

کد خبر: ۱۰۶۹۰۲
۲۲:۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

گرشاسبی فرهاد مجیدی

دیدارنیوز: صالح حردانی گزینه مورد نظر فرهاد مجیدی برای استقلال که قراردادش با فولاد خوزستان را تمدید کرد، عامل اصلی این اتفاق را گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس و عبدالله ویسی نامید.

صالح حردانی، بازیکن فولاد، قراردادش را با این تیم تمدید کرد و در مصاحبه از دلایل تمدید قراردادش گفت.

صالح حردانی، مدافع راست تیم فولاد در خصوص حضورش در تیم ملی گفت:

از روز اولی که فوتبال را شروع کردم، پوشیدن پیراهن تیم ملی برایم رویا بود و خوشحالم که به آرزویم رسیده‌ام، تمام تلاشم را می‌کنم که از این فرصتی که آقای اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی در اختیارم گذاشته بهترین استفاده را بکنم و جواب اعتمادشان را بدهم و نماینده خوبی برای فولاد در اینجا باشم.


بیشتر بخوانید: کی‌روش استنلی؛ آخرین شکار پرسپولیس؟


وی درباره ادامه حضورش در فولادخوزستان گفت:

فوتبالم را به فولاد مدیونم و خوشحالم که در خانه خودم بازی می‌کنم. آقای گرشاسبی پدرانه صحبت‌های من را شنید و حضور ایشان و آقا عبدالله باعث شد که همچنان در فولاد ادامه بدهم و امیدوارم که امسال با همدلی و البته حمایت هواداران بتوانیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم و باعث شادی مردم خوزستان شویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی