تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد درباره میزان افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید توضیح داد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تکذیب برخی خبر‌ها مبنی بر افزایش چند باره شهریه دانشگاه آزاد گفت: درباره میزان شهریه سال تحصیلی جدید در اواخر شهریور در هیأت امنا تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر: ۱۰۶۷۵۱
۲۲:۲۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

 دانشگاه آزاد  افزایش شهریه

دیدارنیوز ـ احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص گلایه برخی دانشجویان از افزایش شهریه بعضی رشته‌ها مانند پزشکی اظهار کرد: این‌گونه نیست که دانشگاه آزاد هر چند وقت یک بار شهریه دانشجویان را افزایش دهد. بلکه در این خصوص یک قاعده وجود دارد.

وی با اشاره به تکذیب برخی خبر‌ها مبنی بر افزایش دو یا چند باره شهریه دانشگاه آزاد گفت: سال مالی دانشگاه منتهی به شهریور است که بر همین اساس، در اواخر شهریور در خصوص تعیین شهریه دانشجویان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری می‌شود.

حیدری با بیان اینکه میزان افزایش شهریه در هیأت امنای دانشگاه تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: افزایش شهریه متناسب با لزوم افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و با ملاحظه وضعیت اقتصادی کشور و همچنین متناسب با مصوبه مجلس درخصوص افزایش حقوق سالانه لحاظ می‌شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در شرایط کرونا برخی درآمد دانشگاه‌ها مانند سلف سرویس یا خوابگاه نیز وجود ندارد و تمام هزینه‌های دانشگاه از شهریه تأمین می‌شود، اما سعی شده است افزایش شهریه در رشته‌ها به طور متوسط ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش نیابد.

او ادامه داد: بر همین اساس از شهریور سال گذشته تاکنون افزایش شهریه‌ای نداشتیم و درباره شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ در اواخر شهریور امسال تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی