تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شناسایی ۲۰۰ نفر که ۹۰۰ میلیون دلار ارز جهانگیری دریافت کردند

رئیس پلیس تهران گفت: ۲۰۰ نفر که ۹۰۰ میلیون دلار در قالب شرکت صوری ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته بودند، شناسایی شدند.

کد خبر: ۱۰۶۷۲۹
۱۵:۴۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

ارز جهانگیری و پلیس

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی در سومین مرحله از طرح کاشف که به صورت مشترک با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی انجام شده است، بیان داشت: در حوزه پلیس آگاهی در این مرحله ۲۸۸ محکوم فراری، سارق به عنف، متجاوزان به عنف، زورگیران و سارقان خودرو و سارقان وسایل داخل خودرو شناسایی و دستگیر شده‌اند که ۱۸۷ نفر از این افراد دارای سابقه قبلی هستند.

وی افزود: در این مرحله از طرح ۵۷ باند منهدم شده که ۱۱ باند در سرقت به عنف مانند زورگیری و گوشی قاپی فعالیت داشتند، ۱۰ باند منزل و اماکن و مغازه، ۹ باند جاعل و ۲ باند سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شده‌ند.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ محکوم فراری در این مرحله از طرح دستگیر شدند و این افراد به بالغ بر ۳۵۰۰ فقره سرقت تا این لحظه اعتراف کرده‌اند.

این مقام ارشد پلیسی با اشاره به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در این طرح گفت:در حوزه پلیس امنیت اقتصادی ۴۴۸ هزار انواع و اقسام دارو، ۱۲ هزار لاستیک قاچاق، ۶۲۰۰ قلم انواع لوازم الکترونیکی، ۵۴۰۰ قلم لوازم یدکی، ۱۶۰ هزار سوب پارچه، ۱۲۱۴ دستگاه ماینر کشف شده که اموال مکشوفه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان ارزش ریالی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۷۰ شرکت صوری که با مدارک غیر اقدام به راه اندازی شرکت‌هایی کرده بودند شناسایی شدند، بیان داشت: این افراد اقدام به اخذ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی کرده بودند که در مجموع ۹۰۰ میلیون دلار طی سال‌های گذشته دریافت کرده اند و تا این لحظه ۲۰۰ نفر شناسایی و دستگیر شده اند و این پرونده کماکان در حال رسیدگی است.

سردار رحیمی گفت: در حوزه زمین خواری باند ۲۰ نفره که ۶ نفر از اعضای اصلی باند زمین خواری هستند و ۲۰۰ سند دفترچه‌ای از این افراد کشف شده است اسناد این افراد همه جعلی بوده و با جعل مهر‌های سازمان‌های مختلف در حوزه تهران و دماوند زمین‌ها را شناسایی و با جعل سند به فروش می‌رساندند.

منبع: جامعه 24
برچسب ها: ارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی