تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ایران و سوریه در مبارزه با تروریسم و در میدان، پیروزی‌های مشترکی خلق کرده‌اند

وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به دمشق گفت: ایران و سوریه در کنار هم در عرصه مبارزه با تروریسم اقتصادی و کمک به مردم دو کشور گام های بلندی برخواهند داشت.

کد خبر: ۱۰۶۷۲۲
۱۵:۲۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

امیرعبدالهیان سفر به سوریه

دیدارنیوز - حسین امیرعبداللهیان در هنگام ورود به سوریه در راستای دیدار با مقامات این کشور عربی پس از شرکت در اجلاس منطقه‌ای حمایت از عراق، در جمع خبرنگاران ایرانی و سوریه‌ای گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با دو کشور سوریه و عراق روابط راهبردی است.

وی با اشاره اینکه اولین سفر دو جانبه خود در مقام وزیر خارجه ایران را به دمشق انجام داده است، اظهار کرد: ایران و سوریه در مبارزه با تروریسم و در میدان اقدامات مشترک و پیروزی های مشترکی را خلق کرده اند و امروز اینجا هستیم که روابط دو کشور را در حوزه های مختلف تجاری، اقتصادی و در دیگر حوزه های مختلف مرور کنیم و برای ارتقای آن تلاش کنیم.

وی گفت: معتقدیم که امروز با اراده رهبران دو کشور، ایران و سوریه در کنار هم در عرصه مبارزه با تروریسم اقتصادی و کمک به مردم دو کشور گام های بلندی برخواهند داشت.

امیر عبداللهیان در این سفر با تعدادی از مقامات سوریه از جمله همتای خود، فیصل مقداد دیدار و رایزنی خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی