تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مختاری: مدالم را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

علیرضا مختاری همامی، پرتابگر وزنه پارالمپیکی ایران، مدال نقره خود را به روح پدر و مادر مرحومش تقدیم کرد.

کد خبر: ۱۰۶۶۵۶
۱۰:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

مختاری: مدالم را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

دیدارنیوز - مختاری امروز یکشنبه در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۳ با پرتابی به میزان ۸.۴۸ متر موفق به کسب مدال نقره شد. در این ماده ورزشکار آذربایجانی با پرتاب ۸ متر و ۷۷ سانتی متر صاحب گردن آویز طلا شد و پرتابگر جمهوری چک با ۸ متر و ۲۵ سانتیمتر برنز گرفت.

مختاری در خصوص کسب مدال نقره گفت: در ابتدا باید بگویم که شرمنده مردم ایران شدم و دوست داشتم مدال خوشرنگ تری کسب کنم با این حال تمام تلاش خودم را انجام دادم .

وی با اشاره به اینکه در طول برگزاری بازی های پارالمپیک ریو مادر خود را از دست داد ، اظهار داشت: متاسفانه در حین برگزاری پارالمپیک قبل مادرم به رحمت خدا رفت و هشت ماه پس از آن هم پدرم را از دست دادم و جایشان خیلی خالی بود. دوست داشتم آنها بودند و این موفقیت ها را می دیدند. دوست دارم این مدال نقره را به روح این دو عزیز و مردم خوب کشورم تقدیم کنم.

مختاری در ادامه گفت: ورزشکار آذربایجان در یک کلاس بالاتر بود اما در این ماده شرکت کرد. من پیش از این ۸ متر و ۷۳ سانتیمتر هم پرتاب کردم اما اینجا شرایط متفاوت بود. امیدوارم مردم از من راضی باشند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پارالمپیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی