تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: چرا در زندان اوین نظارت وجود نداشت

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی درباره هک تصاویر زندان اوین و مشخص شدن درگیری‌های در داخل این زندان، از لزوم بررسی این پرونده و عدم نظارت بر این زندان سخن گفت.

کد خبر: ۱۰۶۶۳۷
۰۹:۱۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

زندان اوین

دیدارنیوز - محمود عباس زاده مشکینی درباره ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین گفت: این موضوع در حال بررسی در کمیسیون اصل نود است. ما نیز حساسیت داشته و معتقدیم که باید تمام ابعاد قضیه روشن شود.

وی افزود: باید مشخص شود که این پلشتی ها چه مدتی در زندان اوین در جریان بوده و چرا نظارت نکردند؟ کمیسیون اصل نود به طور جدی ورود کرده و ما منتظر نتایج بررسی ها در این کمیسیون هستیم.

عباس زاده مشکینی در پایان اظهار کرد: قرار شده که کمیسیون اصل نود همه ابعاد قضیه را بررسی کند، ما هم در کمیسیون امنیت ملی با حساسیت پیگیر هستم تا در صورت لزوم ورود کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی