تیتر امروز

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

امام جمعه تبریز: مسئولان سیاسی و ورزشی به داد تراکتور برسند!

به نظر می‌آید مالک متمول باشگاه محبوب تراکتور به تنهایی قادر نیست این تیم محبوب را اداره کند و حالا مسئولان دیگر استان نیز آستین بالا زده‌اند تا تراکتور را به اوج برگردانند.

کد خبر: ۱۰۶۶۲۳
۲۲:۳۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

تراکتور

 

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز در دیدار جمعی از هواداران تیم فوتبال تراکتور، از به وجود آمدن برخی تبعیض‌ها بین تیم‌های شهرستانی و تهرانی انتقاد و اضافه کرد: «تراکتور هم باید مثل بقیه تیم‌های پایتخت از سوی نهادهای دولتی حمایت شود اما چنین نیست؛ تیم‌های تهرانی قیمت‌های کلان به بازیکنان پیشنهاد می‌کنند اما تراکتور در این میدان نابرابر نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید جلو این تبعیض‌ها را بگیرد و حداقل سقف قراردادها را مشخص و تعریف کند تا بین همه تیم‌ها عدالت برقرار شود.»

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تاکید کرد: «در این شرایط سخت اقتصادی مسئولان استانی باید از تیم تراکتور به نحو شایسته‌ حمایت کنند و این درخواست از استانداری و فرمانداری وجود دارد که برای این تیم محبوب و پرهوادار سنگ تمام بگذارند. تراکتور یک تیم معمولی نیست بلکه زندگی و هویت تمام آذربایجان است و وقتی می‌گوییم تبریز شهر اولین‌هاست باید در همه مسایل چنین باشد و تیم‌های آن در رده‌های بالای کشور افتخارآفرینی کنند اما تاکنون قهرمانی لیگ برتر برای تیم‌های آذرباییجان محقق نشده است که مسئولان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کرده و آن مشکل را حل کنند.»

امام جمعه تبریز: مسئولان سیاسی و ورزشی به داد تراکتور برسند!

امام جمعه تبریز با بیان اینکه صحبت‌های هواداران را هم در اینجا و هم در فضای مجازی شنیده و از خواسته‌های آنان اطلاع کامل دارد، اعلام کرد: این مطالبه به حق را از مسئولان ورزش و سیاسی استان پیگیری خواهم بود.

وی با ابراز تاسف از اینکه جو ورزشگاه و شعارها در بعضی بازی‌ها خوب نیست، گفت: البته این شعارها و فضا در ورزشگاه‌های سراسر کشور همین است و تماشاگران تبریزی اغلب از موضع دفاع وارد اینگونه بحث‌ها می‌شوند اما امیدواریم بعد از این ایام کرونایی که امکان حضور هواداران در ورزشگاه‌ها میسر شد، جلو شعارهای ناهنجار گرفته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی