تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقبال از جانی دپ در جشنواره کارلووی واری

جانی دپ ستاره هالیوودی که خبر اعطای جایزه افتخاری جشنواره کارلووی واری به او با اعتراضاتی رو به رو شد، مورد استقبال مخاطبان این رویداد قرار گرفت.

کد خبر: ۱۰۶۵۹۷
۱۶:۵۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

جانی دپ در جشنواره کارلووی واری

دیدارنیوز ـ مووی وب نوشت: بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» در فرودگاه و در روی فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری با استقبال گرم مخاطبان سینمایی رو به رو شد، در حالی که پیش از این نگرانی‌های بابت حضور این ستاره پرحاشیه در جشنواره مطرح شده بود.

«جانی دپ» برای کسب جایزه افتخاری جشنواره فیلم کارلووی واری، رونمایی از مستند «جام طلا» که تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته و همچنین فیلم «میناماتا» که در آن نقش آفرینی کرده به کشور جمهوری چک سفر کرده است.

«جانی دپ» در حالی جایزه افتخاری کارلووی را دریافت می‌کند که در چند سال اخیر درگیر ماجرای جدایی اش از «امبر هرد» بوده است و شکایت او از روزنامه «سان» که او را یک همسر آزار توصیف کرده بود نیز به جایی نرسید و برخی از فعالان حقوق زنان به اعطای جایزه به او اعتراض کرده بودند.

جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا نیز امسال قرار است جایزه افتخاری خود را به این بازیگر ۵۸ ساله اعطا کند.

«دپ» در پی حواشی که با آن درگیر بود، از نقش «گریندلوالد» در سومین قسمت از سری فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز» نیز خارج شد و «مدس میکلسون» جایگزین او شد.

پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ اوت (۲۹ مرداد تا ۶ شهریور) در جمهوری چک برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی