تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رییس سازمان غذا و دارو

تکذیب بی‌اعتباری واکسن سینوفارم؛ از نشریه منتشر کننده شکایت می‌کنیم

محمدرضا شانه‌ساز، رییس سازمان غذا و دارو با رد اظهاراتی مبنی بر معتبر نبودن واکسن سینوفارم وارداتی به ایران، گفت در صورت ارائه ندادن مستندات از سوی نشریه‌ای که این خبر را منتشر کرده، به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه می‌کنیم.

کد خبر: ۱۰۶۵۶۹
۱۴:۳۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

شایعه ها در مورد واکسن سینوفارم

دیدارنیوز ـ به نقل از وبدا، محمدرضا شانه‌ساز، رییس سازمان غذا و دارو با رد اظهاراتی مبنی بر معتبر نبودن واکسن سینوفارم وارداتی به ایران افزود: در عین حال نشریه‌ای که این شایعه را پخش کرده، اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده مدارک مستدل و مستند به ما ارائه ندهد، یقینا شکایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تمام واکسن‌های وارداتی به کشور حتما باید علاوه بر کشور سازنده، در چند کشور معتبر دیگر هم سابقه مصرف داشته باشد، بر همین اساس به هموطنانم اطمینان می‌دهم که به این شایعات به هیچ وجه توجه نکنند، ما ۱۰۰ درصد این اظهارات را تکذیب می‌کنیم.

شانه ساز تصریح کرد: از آنجایی که حفظ آرامش روانی یکی از وظایف مهم وزارت بهداشت به ویژه در این شرایط سخت کرونایی است، اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده نشریه‌ای که این ادعا را انجام داده و این شایعه را پخش کرده، مدارک مستدل و مستند به ما ارائه ندهد، یقینا در مراجع ذی‌صلاح پیگیر خواهیم شد و شکایت خواهیم کرد.

برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی