تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عملکرد خرید جدید پرسپولیس در لیگ برتر

رضا اسدی سرانجام به پرسپولیس پیوست تا جای خالی احمد نورالهی در این تیم را پر کند. اما عملکرد خرید جدید پرسپولیس در لیگ برتر چگونه بوده است.

کد خبر: ۱۰۶۵۴۳
۱۲:۴۰ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

عملکرد خرید جدید پرسپولیس در لیگ برتر

دیدارنیوز - رضا اسدی با پیراهن تیم سپاهان اصفهان وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد. او در فصل ۱۳۹۴-۱۳۹۵ لیگ برتر ایران ۹ بازی برای زردپوشان اصفهانی بازی کرد.

این بازیکن در ادامه به باشگاه نفت تهران پیوست. علی دایی سرمربی وقت نفت سبک بازی وی را می‌پسندید و از مدیران تیم خواسته بود او را جذب کنند. او ۱۴ بار برای نفت تهران در لیگ به میدان رفت و ۳ گل هم به ثمر رساند.  

در سال ۱۳۹۶ اسدی با باشگاه سایپا قرارداد امضا کرد. او دو فصل در سایپا ماند و به یکی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار تیم تبدیل شد. در این مدت رضا ۵۰ بازی برای سایپا انجام داد و ۷ بار هم دروازه حریفان را باز کرد. جالب است بدانید این انتقال هم به درخواست علی دایی انجام شد. در واقع او بازیکن محبوب دایی بود.

در سال ۱۳۹۸ اسدی پیراهن تیم تراکتور را بر تن کرد. او در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ مجموعا ۲۶ بازی در لیگ برتر برای قرمزپوشان تبریزی انجام داد و ۵ گل هم به ثمر رساند. رضا با پیراهن تراکتور، طعم قهرمانی در جام حذفی ایران را چشید. او در این تیم به یکی از بازیکنان تعیین کننده ساکت الهامی تبدیل شد.
در تابستان سال ۱۳۹۹ اسدی که به شدت به دنبال آن بود که لژیونر شود و فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد با عقد قراردادی به  به تیم سنت پولتن اتریش پیوست.  

این هافبک دفاعی که از مدت‌ها قبل مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود، پس کش و قوس‌های فراوان و بعد از مذاکره با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را به امضا رساند و به جمع سرخپوشان اضافه شد.

رضا اسدی تاکنون ۹۲ بار در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته است که در این تعداد بازی موفق به زدن ۱۵ گل و دادن ۶ پاس گل شده است. همچنین این هافبک در برابر پرسپولیس دو بار موفق به امر گلزنی شده است و در کارنامه او سابقه گلزنی به استقلال و سپاهان نیز وجود دارد.

بعد از جدایی احمد نوراللهی از جمه سرخ پوشان حالا کادرفنی و هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که رضا اسدی بتواند جایگزین مناسبی برای کاپیتان سابق خود باشند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی