تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهدی عبدی مهاجم اول پرسپولیس در فصل آینده

بهنام طاهر زاده مهاجم پیشین پرسپولیس معتقد است مهدی عبدی در فصل آینده مهاجم اول سرخپوشان تهرانی خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۶۵۰۸
۱۰:۲۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

مهدی عبدی مهاجم اول پرسپولیس در فصل آینده

دیدارنیوز - مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مهدی عبدی می‌تواند در لیگ بیست و یکم به مهاجم اول سرخپوشان تبدیل شود.

بهنام طاهرزاده درباره وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: با توجه به جدایی کنعانی‌زادگان و نوراللهی پرسپولیس خلأ زیادی را در این دو پست احساس کرد و کادر فنی و در رأس آنها یحیی گل‌محمدی براساس نیاز تیم تصمیم به یارگیری گرفتند. با توجه به سن و سال سیدجلال حسینی، سرخپوشان نیاز مبرمی به بازیکن در دفاع داشتند و با جذب ابراهیمی و نعمتی تا حدودی توانستند جدایی کنعانی‌زادگان را فراموش کنند. نکته مهمی که در پرسپولیس وجود دارد این است که این تیم براساس نیاز و نظر سرمربی تیم بازیکن می‌گیرد نه با هیاهو و شلوغ‌کاری.

وی ادامه داد: نوراللهی در سال‌های گذشته در خط هافبک بازیکن تاثیرگذاری بود که حتما باید پس از رفتن او یک بازیکن در سطح احمد به خدمت گرفته می‌شد. باشگاه هم با توجه به لیست کادر فنی به دنبال پرکردن جای خالی نوراللهی بود، خوشبختانه پس از چند روز پیگیری رضا اسدی هم به پرسپولیس پیوست و باید بگویم که باید به نظر کادر فنی احترام بگذاریم. گل‌محمدی مربی باهوشی است و در کنارش هم افراد باتجربه و پرسپولیسی حضور دارند که به خوبی به او مشاوره می‌دهند و کمک فنی می‌کنند. افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و داود فنایی نفراتی هستند که در گرفتن تصمیمات درست به سرمربی پرسپولیس کمک می‌کنند. به عقیده من سرخپوشان با این اتحاد می‌توانند در سال‌های آینده هم موفق باشند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جدایی مغانلو عنوان کرد: شهریار مغانلو یک نیم‌فصل برای پرسپولیس بازی کرد و برای تیم زحمت کشید اما به هیچ‌وجه نباید بگوییم که با جدایی‌اش پرسپولیس در خط حمله دچار مشکل خواهد شد  و تاثیری در عدم موفقیت سرخپوشان نخواهد داشت. عیسی‌ آل‌کثیر و مهدی عبدی در بهترین شرایط خودشان قرار دارند. عبدی در زمانی هم که مغانلو بازی می‌کرد، بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داد و گل‌های مهمی را به ثمر رساند تا سرمربی تیم ملی را مجبور به دعوت مهاجم پرسپولیس به تیم ملی کند.

طاهرزاده افزود: درست است که مسابقات حساس و سختی را در فصل آینده پرسپولیس پیش رو دارد اما اگر باشگاه در روزهای آینده هم نتوانست مهاجم جدیدی بگیرد، نباید خیلی ناراحت باشیم. پرسپولیس بازیکنانی مثل مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه را در ترکیبش دارد و این بازیکنان نشان داده‌اند که می‌توانند در فاز هجومی بازیکنان تاثیرگذاری باشند. به عقیده من مهدی عبدی می‌تواند مهاجم اول پرسپولیس در فصل آینده باشد، همانطور که این کار را در فصل گذشته هم ثابت کرد و به کادر فنی سرخپوشان خودش را ثابت کرد و قطعا در فصل آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از شرایط باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد:پرسپولیس یک تیم دولتی محسوب می‌شود و بودجه محدودی در یک فصل دارد و با توجه بدهی‌ها و مشکلاتی که این باشگاه دارد همیشه شرایط برای این باشگاه بحرانی است. در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان درآمدزایی میلیون دلاری داشتند اما با توجه به تحریم نتوانستند یک دلار از پاداش آسیایی‌شان را استفاده کنند و مشکلات مالی‌شان را حل کنند. به همین خاطر پرسپولیس نمی‌تواند مثل خیلی از باشگاه‌های صنعتی بریز و بپاش داشته باشد و ولخرجی کند. نمونه‌اش هم جدایی مغانلو از این تیم است، پرسپولیس به هیچ وجه نمی‌توانست خواسته باشگاه پرتغالی را برآورده کند ولی باشگاهی دیگر به راحتی این بازیکن را به خدمت گرفت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در همین زمینه تصریح کرد: رقابت سالمی بین باشگاه‌های ما وجود ندارد. پرسپولیس به دلیل وضعیت بد مالی، بازیکنان اصلی‌اش را از دست می‌دهد اما باشگاه‌های صنعتی به راحتی پول خرج می‌کنند، بدون اینکه کسی بگوید این پول‌ها از کجاست و نگرانی بابت هدر رفتن بیت‌المال وجود ندارد. سازمان بازرسی باید ورود کند و مطالبه کند که پول‌هایی که در باشگاه‌های صنعتی خرج می‌شود از کجا تامین می‌شود. اگر حرف از فوتبال پاک می‌زنیم باید آن را اجرا و عمل کنیم نه اینکه همه چیز فقط در حرف باشد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی