تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی رئال مادرید برای ام‌باپه رد شد

رئال مادرید که سخت در تلاش است تا بتواند ام‌باپه را به سانتیاگو برنابئو بکشاند، بعد از رد پیشنهاد ۱۶۰ میلیون یورویی، دومین پیشنهاد خود با مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو نیز رد شد.

کد خبر: ۱۰۶۴۹۶
۰۹:۴۴ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی رئال مادرید برای ام‌باپه رد شد

دیدارنیوز -  به نقل از لوپاریزین، رئال مادرید سخت در تلاش است که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی کیلیان ام باپه را جذب کند.

رئال پیشنهاد دوم خود را برای جذب ام باپه که ۱۸۰ میلیون یورو بود ارائه داد، اما باشگاه پاری سن ژرمن این پیشنهاد را هم رد کرد.

پاری سن ژرمن برای فروش ام باپه ۲۰۲۰ میلیون یورو می‌خواهد این در حالی است که رئال ابتدا ۱۶۰ میلیون یورو و در بار دوم هم ۱۸۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است که هر دو توسط تیم پاریسی رد شده است.

بعید به نظر می‌رسد که با این شرایط ام باپه راهی رئال مادرید شود. چرا که اختلاف دو باشگاه زیاد است.
ام باپه تا تابستان ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و این باشگاه پاریسی در صورتی که قرارداد او را تمدید نکند این بازیکن در تابستان به صورت مجانی تیم را ترک خواهد کرد.

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که نظر ام باپه هنوز تغییر نکرده است تا جایکه او حاضر به تمدید قرارداد نیست و دوست دارد راهی رئال مادرید شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی