تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام فرزندان شهداء و جانبازان اعلام شد

با صدور اطلاعیه ای، از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری، «اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) درسال ۱۴۰۰وزارت آموزش و پرورش» اعلام شد.

کد خبر: ۱۰۶۳۸۷
۱۶:۵۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

 آزمون استخدام فرزندان شهداء و جانبازان

دیدارنیوز ـ به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این اطلاعیه مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آمده است: با عنایت به اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان معرفی شده، به اطلاع می‌رساند معرفی‌شدگان به آموزش وپرورش مکلفند به منظور طی سایر مراحل استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند.

رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه۱- ۶۰۲.۷۷۷۵۵ مورخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ دفتر سلامت و تندرسی وزارت متبوع منضم به دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، در زمان بررسی اسناد ومدارک، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی می‌باشد.

قبول شدگان یک برابر ظرفیت آزمون جهت پیگیری امور مربوط به فرایند استخدام و اطلاع از زمان و مکان دقیق تحویل مدارک و مستندات مربوط، از روز یکشنبه مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۰ به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی مراجعه نمایند.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده توسط دستگاه، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خود اظهاری در مرحله بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر، به شرح ذیل اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه، مدارک مورد نیاز را ۳ قطعه عکس ۴×۳تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد، اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛ اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛ اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛ اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان)؛ اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) و ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج درپیوست دفترچه آزمون) اعلام کرده است.

درصورت تأیید مدارک و مستندات مربوط، معاینات پزشکی و آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت، همزمان با بررسی صلاحیت‌های عمومی صورت می‌پذیرد.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت‌های عمومی فرد پذیرفته شده ازسوی گزینش مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

پذیرفته شدگان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی از سوی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام (سهمیه خدمتی)، اقدامات ذیل را به عمل آورند:

- در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله بررسی مدارک، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند؛ لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

- عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌گردد.

بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون، پذیرفته‌شدگان نهایی (شغل‌های آموزگاری، دبیری و هنرآموزی) جهت گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان یا دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی معرفی خواهند شد. عدم ثبت نام وشرکت در دوره مذکور به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهدشد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی