تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دو مربی جدید به تیم ملی اضافه شدند

در حالی که تیم ملی ایران خود را برای یک اردوی کوتاه آماده می‌کند، مهرداد و خانبان و اصغر قربانعلی پور به عنوان دو عضو جدید کادر فنی تیم ملی معرفی شدند.

کد خبر: ۱۰۶۳۲۶
۲۳:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

دو مربی جدید به تیم ملی اضافه شدند

 

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال ایران از امروز تمرینات خود را برای آغاز دور تازه‌ای از فعالیت‌ها، برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز کرد. این فعالیت در پیش زمینه‌ای از اردوی نهایی تیم ملی است که سه روز پیش از بازی مقابل سوریه با حضور لژیونرهای منتخب فوتبال ایران برگزار می‌شود.

امروز و در شرایطی که ملی پوشان دعوت شده به مینی کمپ برای تست کرونا و استقرار در اتاق‌های خود در هتل المپیک به غرب تهران آمده بودند یکی،دو چهره آشنا نیز توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد. مهرداد خانبان مربی پرسپولیس و آنالیزور سابق تیم ملی در دوره کارلوس کی‌روش و اصغر قربانعلی پور مربی بدنساز سابق استقلال و مربی تیم‌هایی مثل سایپا و پدیده که قبلا در ملوان با اسکوچیچ سابقه همکاری داشته اما خانبان درحالی دوباره به تیم ملی بازمی‌گردد که با مربیان خارجی مختلفی در فوتبال ایران همکاری داشته است.

با حضور این دو چهره در سمت‌های مختلف نفرات کادرفنی تیم ملی برای آغاز جدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا تکمیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی