تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تولید انبوه واکسن پاستور از اوایل مهرماه

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به فرایند تولید واکسن پاستوکووک، گفت: امیدواریم اواخر شهریور و اوایل مهر واکسن پاستور به تولید انبوه برسد.

کد خبر: ۱۰۶۳۰۴
۱۷:۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

واکسن پاستور از اوایل مهرماه

دیدارنیوز ـ دکتر محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشتگفت: واکسن پاستوکووک با همکاری مشترک ایران و کوبا تولید می‌شود و برای این منظور مذاکراتی با کشور کوبا داشتیم و از آن‌ها خواستیم از ابتدای تولید همکاری مشترک داشته باشیم و حتی مراحل تحقیقات بالینی را به صورت مشترک انجام دادیم.

وی افزود: این تحقیقات ظرف ۲ ماه گذشته در کشور به پایان رسید و نتایج آن در اختیار سازمان غذا و دارو قرار گرفت و این سازمان به انستیتو پاستور ایران تاییدیه داده است و ان‌شاءالله بعد از این تاییدیه تولید انبوه آن انجام خواهد شد.

گویا تاکید کرد: همین الان استارت تولید انبوه زده شده است و امیدواریم اواخر شهریور و اوایل مهر واکسن پاستور هم به تولید انبوه برسد.

وی گفت: خوشبختانه نتایج تحقیقات بالینی واکسن پاستوکووک بسیار خوب بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی