تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، فردا

ایران‌خودرو فردا (پنجشنبه، چهارم شهریورماه) بیست و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده خود را با عرضه سه محصول رانا پلاس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو پارس بنزینی اجرا می‌کند.

کد خبر: ۱۰۶۲۸۰
۱۵:۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

 فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

دیدارنیوز ـ به گزارش ایران‌خودرو، این طرح از فردا به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود و مشتریان نهایی نیز روز یکشنبه (هفتم شهریورماه) از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران‌خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا تا پایان روز شنبه (ششم شهریورماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

مطابق آمار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ایران‌خودرو با تولید ۱۵۷ هزار و ۱۴۳ دستگاه خودرو (افت ۱.۸ درصدی در هم‌سنجی با پارسال) لقب بزرگترین خودروساز کشور را به خود اختصاص داد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ایران خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی