تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آغاز اقدامات برای میزبانی از سوریه در تهران

پس از اعلام رسمی میزبانی ایران در دیدار مقابل سوریه، جلسه هماهنگی این دیدار در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

کد خبر: ۱۰۶۲۶۹
۱۴:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

آغاز اقدامات برای میزبانی از سوریه در تهران

دیدارنیوز - پس از تصویب و اعلام رسمی میزبانی ایران در دیدار مقابل سوریه در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر، جلسه هماهنگی برگزاری این بازی از ساعت ۸ صبح امروز با حضور مسئولان و نمایندگان دپارتمان‌های فدراسیون، هیات فوتبال تهران و ورزشگاه آزادی در سالن روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات انجام شده و آتی از سوی هر بخش ارائه شد. ضمن اینکه نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی از دیگر موضوعات مطروح شده در این نشست بود.

دیدار ایران و سوریه روز پنجشنبه، یازدهم شهریور ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و دو تیم نخستین دیدار خود در چارچوب انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی