تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اسکوچیچ و هاشمیان کرونا مثبت هستند؛ تردید در مورد حضور قدوس در تیم ملی!

سرپرست تیم ملی فوتبال اعلام کرد در غیاب سرمربی و مربی، کریم باقری تمرینات را زیر نظر خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۶۲۶۸
۱۴:۳۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

اسکوچیچ و هاشمیان کرونا مثبت هستند؛ تردید در مورد حضور قدوس در تیم ملی!

دیدارنیوز - مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بازیکنان از ساعت ۱۲ در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و امیدوارم تست‌های کرونایی که پشت سر گذاشتند با پاسخ منفی رو به رو شود.

وی در خصوص ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا گفت: در غیاب این ۲ نفر تمرینات زیر نظر کریم باقری و ماریو توت برگزار خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص زمان بازگشت اسکوچیچ و هاشمیان به تمرینات گفت: هر زمان تست کرونای این ۲ نفر منفی باشد پزشکان اعلام می‌کنند و تمرینات زیر نظر این ۲ برگزار خواهد شد.

خورشیدی در خصوص زمان حضور لژیونر‌ها در تهران عنوان کرد: این بازیکنان از هشتم در اختیار تیم ملی هستند. تیم ملی روز‌های ۹ و ۱۰ شهریور با تمام نفرات تمرین خواهد کرد و برای بازی با سوریه آماده خواهد شد.

وی که با اخبار شبکه ۳ صحبت می‌کرد در خصوص شایعاتی که پیرامون مشکل برای حضور سامان قدوس در اردوی تیم ملی مطرح شده است گفت: به محض انتشار این خبر با دستور رئیس فدراسیون تماس‌هایی با وزارت امروز خارجه گرفته شد، اما هیچکس در مورد پروتکل‌های کشور انگلستان نکته جدیدی ارائه نکرد.

سرپرست تیم ملی تاکید کرد: در واقع صحبت و یا گزارشی در مورد اینکه قدوس نمی‌تواند به خاطر پروتکل‌ها در اردو شرکت کند به ما در این زمینه ارائه نشد.

لازم به ذکر است اتحادیه لیگ برتر انگلستان طبق دستور به تمام تیم‌ها‌ی انگلیس بازیکنانی که در این کشور لژیونر هستند، نمی‌توانند به تیم ملی کشورشان که در منطقه قرمز کرونا قرار دارند اجازه خروج داده نمی‌شود. به غیر از سامان قدوس، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، گابریل ژسوس و ادرسون نمی‌تواند به برزیل بروند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی