تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پایان هفته سبز برای بورس/ افزایش شاخص کل

شاخص کل بورس امروز چهارشنبه سوم شهریور با افزایش ۶ هزار و ۶۷۲ واحدی به یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد رسید؛ و بورس هفته را با چراغ سبز به پایان برد.

کد خبر: ۱۰۶۲۶۰
۱۳:۵۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

افزایش شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ شاخص کل بورس امروز چهارشنبه (۳ شهریور۱۴۰۰) در ابتدای معاملات با افت حدود ۳ هزار واحدی مواجه شد، اما در پایان بعد با افزایش ۶ هزار و ۶۷۲ واحدی به یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد رسید؛ و بورس هفته را با چراغ سبز به پایان برد.

شاخص کل (هم‌وزن) نیز مثبت بود و با ۵ هزار و ۷۸ واحد افزایش به ۴۵۶ هزار و ۲۹۸ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه یک میلیون و ۳۳۲ هزار معامله به ارزش ۱۱ هزار و ۲۶ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نماد‌های پارسان، وامید، تاپیکو و کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. نماد‌های فارس، شستا و فولاد نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند. همچنین نماد فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص داشت که تاثیری منفی بود.

شاخص فرابورس نیز امروز با افزایش ۹۷ واحدی به ۲۲ هزار و ۳۱۷ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۶۱۷ هزار و ۶۷۶ معامله به ارزش ۶۵۴۰ میلیارد تومان بود.

امروز نماد‌های زاگرس، شگویا، فرابورس، ارفع و دی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. نماد‌های آریا، وسپهر و صبا نیز بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص فرابورس داشتند. امروز نماد آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت که تاثیری منفی بود.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی