تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آرین منش: فقط یک وزیر رای اعتماد کسب نمی کند

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تعامل حداکثری با دولت دارد ولی شاید وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد نگیرد.

کد خبر: ۱۰۶۲۱۵
۱۰:۳۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

آرین منش: فقط یک وزیر رای اعتماد کسب نمی کند

دیدارنیوز - محمدجواد آرین منش در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه احتمالا فقط وزیر آموزش و پرورش از مجلس رأی اعتماد نگیرد، اظهار کرد: سایر وزرا از مجلس رأی می گیرند، البته برخی وزرای پیشنهادی بیش از۲۰۰ رای می آورند اما برخی دیگر مثل وزیر تعاون یا بهداشت رای حداقلی بدست می آورند، اما به هر حال مجلس یا دولت تعامل حداکثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی مجلس و دولت، اکثر وزرا رای اعتماد کسب می کنند. وقتی ۲۰۰ نماینده مجلس از رییسی برای حضور در انتخابات دعوت می کنند، صلاحیت وزرای پیشنهادی هم با رویکردی مثبتی در مجلس بررسی می شود.

آرین منش همچنین درباره انتقادات مطرح شده به روزمه برخی وزرای پیشنهادی، تصریح کرد: از سویی شعار جوان‌گرایی مطرح می شود اما از آن سو می گویند چرا برخی وزرا رزومه طولانی ندارند؟کسی که مدرک دکترا گرفته یعنی ۳۰ سال تحصیل کرده و الان۴۰ سال دارد، بنابراین نباید توقع داشت که سابقه مدیریتی طولانی داشته و همه مراحل مدیریتی را طی کرده باشد.این خواسته غیرممکنی است. راهکار این است که در کنار این وزرای جوان، از مشاوران و معاونان مجرب استفاده شود تا جوانی و تجربه در کنار هم قرار بگیرند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی