تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

خبر خیلی خوش فرهاد برای هواداران

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ پرتغال که این روزها مورد توجه آبی پوشان قرار گرفته است نماینده‌ای از استقلال برای عقد قرارداد با او در پرتغال حضور دارد.

کد خبر: ۱۰۶۱۱۷
۱۴:۴۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

خبر خیلی خوش فرهاد برای هواداران

دیدارنیوز - استقلالی ها از مدتی قبل در تلاش برای جذب جعفر سلمانی هستند تا بتوانند این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرند. با توجه به اینکه جعفر سلمانی هم اکنون عضو تیم پورتیموننزه است، شنیده می شود یک نماینده از باشگاه استقلال در پرتغال حضور دارد تا بتواند مراحل عقد قرارداد این بازیکن را انجام بدهد.

فرهاد مجیدی امیدوار است امشب مراحل پایانی عقد قرارداد با سلمانی انجام شود تا آبی ها بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

گفتنی است جعفر سلمانی در دور مقدمانی انتخابی جام جهانی که در بحرین برگزار شد، در تیم ملی حضور داشت و فرصت بازی برای این تیم را هم پیدا کرده بود.

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی