تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فرهاد مجیدی: من فقط با فرزاد مجیدی کار می‌کنم نه با زرینچه!

ماجرای سرپرستی ۳ ساعته جواد زرینچه در استقلال و کناره‌گیری زودهنگام او حرف و حدیث‌های بسیاری در پی داشت. با این حال گویا فرهاد مجیدی عامل اصلی کناره گیری زرینچه بوده است.

کد خبر: ۱۰۶۱۰۰
۱۳:۳۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی: من فقط با فرزاد مجیدی کار می‌کنم نه با زرینچه!

 دیدارنیوز - امروز یکی از کوتاه ترین حکم های تاریخ باشگاه استقلال صادر شد و جواد زرینچه رکورد کوتاه ترین دوره سرپرستی در استقلال را شکست! زرینچه که حوالی ساعت سه بعدازظهر سرپرست استقلال شده بود، حوالی ساعت 6 عصر به صورت رسمی از پذیرش این منصب انصراف داد

زرینچه در گفتگو با خبرنگار طرفداری تاکید کرد دلیل انصرافش این بود که احساس کرد نمی تواند در استقلال مفید باشد اما یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به نزدیکانش گفته دلیل استعفای زرینچه، حمایت فرهاد مجیدی از برادرش فرزاد بوده است.

به گفته این شخص، جواد زرینچه به دعوت هیات مدیره و مدیرعامل استقلال به باشگاه آمد و در مورد سرپرستی استقلال با او صحبت شد و زرینچه هم این منصب را پذیرفت اما فرهاد مجیدی با حضور در باشگاه در اولین جلسه ای که میان او و زرینچه با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد، تاکید کرد هیچ مشکلی با انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم و نشستن او روی نیمکت استقلال ندارد ولی فقط هماهنگی ها را با برادرش انجام می دهد و حاضر نیست با شخصی غیر از برادرش در خصوص کارهایی که به تیم و مجموعه بازیکنان مربوط است، همکاری کند. 

هیات مدیره بعد از آن که حکم جواد زرینچه را به دست احمد مددی به او دادند، تصمیم گرفتند با برگزاری یک جلسه هماهنگی، سرپرست جدید را به فرهاد مجیدی معرفی کنند اما سرمربی استقلال با توپ پر در این جلسه حاضر شد و به ضرورت حضور برادرش در کادر سرپرستی و اجرایی تاکید کرد. اگرچه زرینچه مشکلی با حضور فرزاد مجیدی به عنوان دستیار اجرایی سرپرست نداشت اما این که همه کارها را فرزاد انجام بدهد و او فقط روی نیمکت بنشیند را نپذیرفت.

 جواد زرینچه احساس کرده فرهاد مجیدی از این که با او همکاری کند راضی نیست... هرچند زرینچه ساعتی پیش به طرفداری گفت این حق فرهاد است با هر کسی که دوست داشت کار کند اما اینگونه به نظر می رسد که زرینچه تصور کرده اگر فرهاد بخواهد تمام هماهنگی ها را با فرزاد انجام بدهد و او فقط روی نیمکت بنشیند، دکور خواهد بود.

البته زرینچه یک نگرانی دیگر هم داشت؛ این که تیم نتیجه نگیرد و بعد بگویند زرینچه زیر پای مجیدی را خالی کرد و همین شد که بعد از جمع بندی حرف های فرهاد مجیدی به این نتیجه رسید بهتر است در این مقطع با استقلال همکاری نکند.
در حال حاضر نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال است و فرزاد مجیدی به عنوان کمک سرپرست با او همکاری می کند.

جواد زرینچه دو سال قبل، سرپرست استقلال بود اما بعد از جدایی استراماچونی، از این سمت کنار کشید و جای خود را به ستار همدانی داد که فرهاد مجیدی در بدو ورود به استقلال با ستار همدانی جلسه گذاشت و از او خواست از این منصب کنار بکشد تا او بتواند با سرپرستی همکاری کند که با خودش هماهنگ باشد. در آن مقطع، فرهاد مجیدی بعد از استعفای ستار همدانی از سرپرستی استقلال، سعید رمضانی را به عنوان سرپرست به استقلال معرفی کرد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
1
0
این تحفه)فرهاد(، فقط با خودش می تواند کار کند.
بازنشسته
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
0
باشگاه نیست مهدکودک هستش خودشان باهمدیگرنمیتوانندکناربیایندچطورمیخواهیدجام بیارید
عدم موفقیت تیم رابه گردن دیگران نیاندازیداختلاف درتیم عامل نتیجه نگرفتن است پس بیخودپای این وآن
راوسط نکشیدخانه ازپای بست ویرانه است!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
1
0
تیم نیست دورهمی خانوادگیه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی