تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ایجاد اختلال در ۲۵درصد ماموریت‌های اورژانس به دلیل قطعی برق

پیمان صابریان، سرپرست اورژانس کشور از تاثیر قطعی برق در ماموریت‌های اورژانس خبر داد و یادآور شد که ٣٠درصد ماموریت‌های اورژانس در رابطه با کروناست.

کد خبر: ۱۰۵۹۲۴
۱۱:۰۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

قطعی برق و اختلال در ماموریت‌های اورژانس

دیدارنیوز ـ پیمان صابریان، سرپرست اورژانس کشور در خصوص اینکه ماموریت‌های مرتبط با کرونا چند درصد از کل ماموریت‌های اورژانس را به خود اختصاص داده است، گفت: تقریبا ٣٠ درصد ماموریت‌های اورژانس در پی خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه درصد ماموریت‌های مرتبط با کرونا در شهر‌های کشور کمی متفاوت است، اظهار کرد: اگر بیماران مبتلا به کرونا دچار مشکل و نیازمند انتقال به بیمارستان باشند حتما انتقال به بیمارستان انجام می‌شود.

صابریان ادامه داد: در اغلب موارد نیازی به انتقال نیست و در حدود ١٠ درصد ماموریت‌ها لازم است که بیمار به بیمارستان منتقل شود. در اکثر این موارد فرد بیمار با استفاده از مایع درمانی و اکسیژن تراپی بهبود پیدا می‌کند.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا هنوز قطعی برق برای بیماران مبتلا به کرونایی که در خانه بستری هستند مشکلی ایجاد می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: این مشکل کمتر شده است، اما هر اتفاقی که باعث شود شرایط از حالت عادی خود خارج شود بر میزان ماموریت‌ها تاثیر گذار است.

وی افزود: قطعی‌های برق تقریبا ٢٠ تا ٢۵ درصد ماموریت‌های ما را مختل کرده بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اورژانس کشور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی