تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سیدحسین حسینی از استقلال خداحافظی کرد

گلر شماره یک استقلال که در اواخر فصل گذشته در ترکیب فیکس تیم حضور داشت با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

کد خبر: ۱۰۵۸۸۷
۰۸:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

سیدحسین حسینی

دیدارنیوز - روز یک‌شنبه در باشگاه استقلال اتفاقات مهمی رخ داد و بازیکنان مختلف و مهمی جذب شدند. همچنین بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی و آرش رضاوند با آبی‌ها تمدید کردند.

در این بین علیرضا رضایی، دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست تا زمزمه‌های جدایی یکی از دروازه‌بان‌های استقلال به گوش برسد.

اتفاقات روز گذشته باشگاه استقلال باعث شد سید حسین حسینی، که گمانه‌زنی‌های جدایی او به گوش می‌رسید، به طور رسمی با انتشار پیامی در فضای مجازی با هواداران استقلال خداحافظی کند تا بتوان این دروازه‌بان را یکی از جدا شده‌های تیم استقلال قلمداد کرد.

حسینی از تیم سپاهان پیشنهاد جدی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید و توافقات لازم صورت بگیرد، این دروازه‌بان طی روزهای آینده به طور رسمی به جمع زردپوشان اصفهانی خواهد پیوست.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی