تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
 در موافقت ورناصری با وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری تصریح شد؛

به تخصص، تجربه و برنامه های تحول محور عیسی زارع پور رأی موافق دادم

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکادر در موافقت با عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری تصریح کرد: به تخصص، تجربه و برنامه های تحول محور آقای زارع پور رأی موافق دادم.

کد خبر: ۱۰۵۸۶۶
۱۵:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

به تخصص، تجربه و برنامه های تحول محور عیسی زارع پور رأی موافق دادم

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، علیرضا ورناصری در موافقت با ارع‌پور وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری تصریح کرد: بنده به تخصص، تجربه و برنامه های تحول محور آقای دکتر زارع پور رأی موافق دادم.

وی ادامه داد : در چند سال اخیر با توسعه بهره از فضای مجازی و رشد کسب وکارهای اینترنتی، برای همه مردم مهم است که بدانند وزیر ارتباطات کیست و چه نگاهی به فضای مجازی دارد. بنده به تخصص، تجربه و برنامه های تحول محور آقای دکتر زارع پور رأی موافق دادم و مطالبات کشور و حوزه انتخابیه را با ایشان درمیان گذاشتم.

وناصری تصریح کرد: یکی از سوابق اجرایی ایشان بنیانگذاری و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌ های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ بعنوان اولین نهادحاکمیتی فعال و سیاستگذار درحوزه فضای مجازی نشان از تبحر ایشان دارد، این امر توقعات را از وی بیشترخواهد کرد که به موازات تسلط بر تخصصش یک مدیر راهبردی با درک نوین از برنامه ریزی و قوانین تجارت بین المللی و حساسیت های ناشی از موضوعاتی نظیر زیرساختهای مخابراتی، دولت هوشمند و تحول دیجیتال بویژه توسعه اقتصاد دیجیتال، تنظیم مقررات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات،حفظ حریم خصوصی و امنیت فضای تبادل اطلاعات،شتابدهی ،خدمات پستی، کیفیت و تعرفه اپراتورهای تلفن همراه، وخدمات اینترنت که البته بخشی از آن برآمده ازعملکرد وزارتخانه و شوراهای بالادستی ست  درمحورهای عملکردی گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد : در جلسات از ایشان خواستیم در تعریف مأموریتها، نقشها،رویکردها و ساختار وزارت ارتباطات ومعاونت هایش وجایگاه سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی تغییرات اساسی صورت گیرد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از یک وزارتخانه اجراییِ محض تبدیل به یک وزارتخانه راهبردی همگام با روند جهانی شود.

وی خاطرنشان کرد : توسعه سرزمینی، زمانی محقق میشودکه به تمامی گروههای ساکن در  آن توجه مفید همراه با برنامه ریزی شود،در دنیایی که ژئوپلتیک فضای مجازی (سایبری) بروز یافته که در فرآیند رقابت حکومتها نقش آفرینی در تولید قدرت ومناسبات آن در سیستمهای جهانی و منطقه ای دارد، متاسفانه هنوز درمناطق قابل توجهی از کشور بویژه در خوزستان وحوزه انتخابیه بنده قطع آنتن دهی و اینترنت مشکل ساز و روند پیشرفت مخابراتی-ارتباطی جهت زیرساختهای انتقال اطلاعات به شکل مجازی مطلوب نیست. 

این نماینده مجلس افزود : در مورد دیگری باید بگویم مطابق با ماده ۶۹ برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات مکلف است خدماتی ازقبیل هوشمندسازی مدارس، دسترسی الکترونیک به کتب درسی و امثال این خدمات را بصورت رایگان برای کلیه دانش‌آموزان شهر های زیر بیست هزار نفر و روستاها و حاشیه شهرهای بزرگ فراهم نماید اما تعداد قابل تأملی ازمعلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم به اموزش مجازی دسترسی ندارند و هزینه اینترنت برای بسیاری دیگر مشکل است، نمیشود درصد زیادی از دانش اموزان را به این دلایل از آموزش مجازی کنار گذاشت.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت : از دکتر زارع پور جهت دسترسی  دانش آموزان و کمک به مهارت تدریس مجازیِ معلمان، ارتقا کتابخانه های دیجیتال وآموزش تولید محتوای هوشمند،برنامه های عملی و راهکار خواستیم تا تدبیرِ یک زیست بوم مناسبِ تحصیل مجازی را در برنامه های خود ارائه دهد،برنامه های تخصص محور ایشان در بسیاری مصادیق حوزه عملکردی این وزارتخانه موجب شد به ایشان رأی موافق بدهم،مسلما عملکرد ایشان مطابق قول و برنامه هایشان مورد رصد و پیگیری مجلس خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی