تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نماینده موافق: خاندوزی متعهد و توانمد است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده شهادت می‌دهم که دکتر خاندوزی جوانی متعهد، توانمند و متخصص است.

کد خبر: ۱۰۵۸۵۷
۱۵:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

نماینده موافق: خاندوزی متعهد و توانمد است

دیدارنیوز - مهدی طغیانی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: دکتر خاندوزی فرزند عزیز مجلس است و از ۱۴ سال پیش تا به امروز در مرکز پژوهش‌های مجلس و در یکسال و نیم گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال تلاش است. ایشان به عنوان معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها کوشیده و بیش از ۱۵۰ گزارش نظارتی مجلس را تهیه کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: همکاری ایشان با مرکز پژوهش‌های مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست و ایشان از مدیران اجرایی دستگاه‌ها به خوبی شناخت دارد که در عملکرد وزارت اقتصاد می‌تواند موثر باشد. همکاری ایشان در تهیه طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی کاملا مشهود است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان بیش از ۳۷ مقاله علمی و پژوهشی دارد که کلید واژه آن اسلام، عدالت و اقتصاد اسلامی است. آیا فردی با چنین توانایی نمی‌تواند از عهده این وزارتخانه بر بیاید.؟

طغیانی در ادامه تاکید کرد: بنده به عنوان معلم کوچک اقتصاد شهادت می‌دهم که ایشان هم در اقتصاد اسلامی و هم در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی می‌تواند بسیار موثر باشد. وزارت راه و یا وزارت جهاد کشاورزی نیازمند وزرای با تجربه است. وزارت اقتصاد انسجام فکری و نظری می‌خواهد که خوشبختانه ایشان برخوردار است. ایشان نگاه ویژه‌ای به تحریم‌ها داشته و تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار کرده است. بنده شهادت می‌دهم دکتر خاندوزی هم جوانی توانمند و متعهد و هم فردی متخصص است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی