تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمار نهایی ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش از آمار نهایی ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر انتفاعی خبر داد.

کد خبر: ۱۰۵۷۹۸
۱۲:۲۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

آمار نهایی ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی

دیدارنیوز ـ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی بیش از ۵۳ هزار نفر در این دوره‌ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

زرین آمیزی گفت: ثبت‌نام مجدد رشته‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۰ در دو گروه با آزمون (۵ رشته) و بدون آزمون (۳۰ رشته) از ۱۹ مرداد آغاز شد.

وی افزود: آزمون ۵ رشته مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار شد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: ثبت نام برای ۳۰ رشته بدون آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی سال ۱۴۰۰ تا شنبه ۳۰ مرداد ادامه داشت.

زرین آمیزی اظهار داشت: در مجموع تعداد ۵۳ هزار و ۷۱۶ نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ اقدام کرده‌اند که این تعداد شامل رشته‌های با آزمون و بدون آزمون می‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: سازمان سنجش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی