تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نقش پلتفرم‌ها در افزایش قیمت مسکن/ شرایط سخت برای دریافت وام ودیعه مسکن

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به شرایط سخت دریافت وام ودیعه مسکن گفت: بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن، باید به مردم اعتماد کند و دولت می‌توانست با ایجاد شرایطی زمینه را برای ارائه وام به مستاجران تسهیل کند.

کد خبر: ۱۰۵۷۷۲
۱۰:۳۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

شرایط سخت و دریافت وام ودیعه مسکن

دیدارنیوز ـ مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به ارائه وام ودیعه مسکن اظهار کرد: علی‌رغم وعده‌های دولت پیشین مبنی بر ارائه وام ودیعه مسکن و تسهیل گری در پرداخت آن، متاسفانه هنوز منابع تخصیص این وام مشخص نشده است و علاوه بر آن مردم برای تامین وام مورد نیاز خود به دلیل شرایط سخت بانکی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی تصریح کرد: بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن، باید به مردم اعتماد کند و دولت می‌توانست با ایجاد شرایطی زمینه را برای ارائه وام به مستاجران تسهیل کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه قیمت گذاری توسط دولت اقدام منسوخی است، افزود: ورود دولت برای قیمت گذاری در عرصه مسکن، ضربه سنگینی را به بخش مسکن وارد کرد دولت با اعلام افزایش ۲۵ درصدی قیمت مسکن در سال جاری، زمینه را برای افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی قیمت فراهم کرد.

قلی خسروی ادامه داد: میزان نرخ اعلامی برای پرداخت ودیعه مسکن هیچ ارتباطی با شرایط بازار و حتی افزایش ۲۰ درصدی قیمت خانه از سوی دولت ندارد و باید پیش از تصویب این طرح، از نظرات فعالان این حوزه استفاده می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش پلت فرم‌های مانند دیوار و شیپور و فضای مجازی در افزایش قیمت چشمگیر بوده است به گونه‌ای که قیمت گذاری‌های غیر اصولی باعث بالا رفتن سطح قیمت مسکن شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی